Archief - Pakket Blu-ray DVD's Sealed !!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
- HOSTEL : PART II (BLU-RAY) : Uncensored Version (Sealed) 29 euro
- PIRATES OF THE CARIBBEAN 3 : AT WORLD'S END (Sealed) 25 euro
- PIRATES OF THE CARIBBEAN 2 (Sealed) 29 euro

of

- HOSTEL : PART II (BLU-RAY) : Uncensored Version (Sealed) 29 euro
- PIRATES OF THE CARIBBEAN 3 : AT WORLD'S END (Sealed) 25 euro
- GRIDIRON GANG (Sealed) 29 euro

73 euro incl voor alle 3.

Greetz

Bij bepaalde zit het kasticket er nog bij van dreamland.

Twilkie

Legacy Member
Echt duidelijk vind ik je post niet. Is enkel Hostel BLU-RAY?

En wrm de verkoop?

Barbeet

Legacy Member
Alles is blu ray !!!!!!
Reden van verkoop is geld nodig voor games.
Mass effect,kane,guitar hero,...
Had de blu ray dvd's gekocht om een collectie aan te leggen ,maar die liggen hier maar in mijn kast niets te doen,heb ze zelfs nog nie bekeken,daarmee dak ze weg doe.
En ook sta ik in overweging om een HD player aan te kopen omdat ik zie dat ze nu overal 5 dvd's gratis bij leveren.

Greetz

Bhoda

Legacy Member
Barbeet zei:
Alles is blu ray !!!!!!
En ook sta ik in overweging om een HD player aan te kopen omdat ik zie dat ze nu overal 5 dvd's gratis bij leveren.

Greetz

:offtopic:
Tip: Ik heb ook zoiets gezien van een actie bij een HD-speler van Toshiba. Maar opletten want dat zijn de oudere toestellen en die spelen 1080i (interlaced)en geen 1080p af op een full HD TV.

Blu-ray or HD-DVD, will you take the blue pill or the red pill?

ferre

Legacy Member
voor mij deze :
- HOSTEL : PART II (BLU-RAY) : Uncensored Version (Sealed) 29 euro
- PIRATES OF THE CARIBBEAN 3 : AT WORLD'S END (Sealed) 25 euro
- PIRATES OF THE CARIBBEAN 2 (Sealed) 29 euro

voor 60 euro wil ik het kopen, 73 is nieuwprijs en kan ik ze beter in de winkel gaan halen voor 25euro per stuk

Barbeet

Legacy Member
Ferre :
voor mij deze :
- HOSTEL : PART II (BLU-RAY) : Uncensored Version (Sealed) 29 euro
- PIRATES OF THE CARIBBEAN 3 : AT WORLD'S END (Sealed) 25 euro
- PIRATES OF THE CARIBBEAN 2 (Sealed) 29 euro

voor 60 euro wil ik het kopen, 73 is nieuwprijs en kan ik ze beter in de winkel gaan halen voor 25euro per stuk

De meeste blu ray's staan wel aan 29 euro ze komt op 83 euro dak heb betaald ervoor.Voor 60 euro hou ik ze bij , 23 euro verliezen voor enkel de cover te lezen vind ik net iets teveel van het goede.
In ieder geval ,kzal ze bijhouden want kzal teveel verlies hebben eraan.
Als er iemand 73 euro bied vandaag nog , dan krijgt hij ze.Morgen is deze thread closed.

Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan