Archief - paar zeldzame dvd'tjes te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lloyd

Legacy Member
Spawn (anime)
Street fighter alpha zero (anime)
Steve-O out on bail (2disc)
Animatrix (2disc)

Allen in perfecte staat! geen krasje, vingerafdruk, vlek of gelijk wa... totale nieuwstaat!

Dvd's moeten niet weg... maar als ik er een deftig prijsje voor kan krijgen wil ik ze eventueel nog weg doen... mag ook geruild worden tegen simpsons boxen...

ik behoud mij het recht om van de verkoop af te zien als er geen biedingen komen die mij aanstaan...

devil

Legacy Member
welke zijn da just van spawn en street fighter ,kan je een link geven ?

Lloyd

Legacy Member
devil zei:
welke zijn da just van spawn en street fighter ,kan je een link geven ?

van spawn vind ik alleen dit piepkleine prentje :)
http://dynamic.images.indigo.ca/Pro...width=72&isbn=026359148729&cat=dvd&quality=85

en van street fighter vind ik dit
http://i15.photobucket.com/albums/a355/SkywalkerXX/street_alpha_.jpg
Maar deze is alleen alpha... deze die ik verkoop is alpha-zero, dat zijn ze alle 2 op 1 dvd

Zoals ik zei zijn ze vrij zeldzaam...


Misschien nog nuttige informatie is de speelduur:
Spawn: 150 min
street fighter: 90 min

devil

Legacy Member
zijn die NL ondertiteld ?

en aan welke prijs had je gedacht .

Lloyd

Legacy Member
Die zijn nederlands ondertiteld... welke prijs stel je voor? maar zoals ik al zei moeten deze dvd's niet weg... maar aan een mooi prijsje mogen ze eventueel de deur uit.

Lloyd

Legacy Member
stel maar iets voor :) maar zoals ik zei in vorige replys moeten ze niet speciaal weg.

undertaxxx

Legacy Member
Steve-O out on bail (2disc) = 15 Incl of ruilen tegen Simpsons Film Festival ?

Lloyd

Legacy Member
Simpsons festival is een dvd met maar paar afleveringen hé? ik zoek echt de boxen :) heb je dat niet? maar anders is 15incl goed voor mij, ik wacht juist nog op een eventueel tegenbod van cirja. Als ik niets meer van hem hoor is hij de jouwe.

undertaxxx

Legacy Member
Heb hier nog een box (perfecte staat) maar ik denk dat die net iets meer waard zijn dan een dvd. Het is een franse box van Seizoen 4 maar uiteraard met engels taal en nederlandse ondertitels. Zeg eventueel hoeveel je extra wil geven en ik bekijk het even. Mvgr

Lloyd

Legacy Member
Seizoen 4 heb ik al :) maar je bod van 15incl blijft geldig, dus als ik nie rap iets hoor van Cirja is ie van jou.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan