new blood
Legacy Member
hey hey,
ik verkoop dus mijn plasma tv...
info:
orion tv-42007 si 42"
schermdiameter 107cm
gekocht bij mediamarkt op 10-2005 voor ca 1800€
link:
http://www.koopinfo.nl/prodb_productpagina?productid=757
geen foto's mogelijk wegens defect aan camera,maar het is exact dezelfde als op de link...
af te halen in wijchmaal-peer
richtprijs 800€
grtz
ik verkoop dus mijn plasma tv...
info:
orion tv-42007 si 42"
schermdiameter 107cm
gekocht bij mediamarkt op 10-2005 voor ca 1800€
link:
http://www.koopinfo.nl/prodb_productpagina?productid=757
geen foto's mogelijk wegens defect aan camera,maar het is exact dezelfde als op de link...
af te halen in wijchmaal-peer
richtprijs 800€
grtz
