Yasin2830
Legacy Member
Zilver Zwarte X3 te koop, is in nieuwstaat. Ik heb hem gekregen van men nonkel met doos en al.. maar overschakelen van iphone naar dit is echt niks geworden. Is een simpele, goede gsm, camera is echt zeer goed.
Met doos, boekjes, nokia cd, gsm, snellader, oortjes (1x gedragen) en geheugenkaart van 2GB.
Op de doos staat de prijs (149). Ik denk dat er nog garantie op is via IMEI code, maar ik heb hier niet echt ervaring in.
Bieden vanaf 80 excl.
Meeneem 100
Ruilen kan!
Met doos, boekjes, nokia cd, gsm, snellader, oortjes (1x gedragen) en geheugenkaart van 2GB.
Op de doos staat de prijs (149). Ik denk dat er nog garantie op is via IMEI code, maar ik heb hier niet echt ervaring in.
Bieden vanaf 80 excl.
Meeneem 100
Ruilen kan!
