JoeTheKangeroo
Legacy Member
Heb een N97/32Gb/zwart-chocolate te koop! Deze is van een vriend, hij kan er gewoon niet goed met werken. Aankoopbewijs is er ook bij. Hij is amper 1maand oud! Deze mag weg voor €350
Iphone 16Gb/3G zwart
Nog 1j garantie, heeft geen gebruikerssporen! Heb namelijk net een nieuwe gekregen van het fabriek! Er waren porblemen met de vorige en heb dus een nieuwe gekregen.
Maar intussen tijd heb ik mij al een andere gsm aangekocht. Zodus deze ligt hier maar te liggen.
Je mag hem komen halen voor €350
Iphone 16Gb/3G zwart
Nog 1j garantie, heeft geen gebruikerssporen! Heb namelijk net een nieuwe gekregen van het fabriek! Er waren porblemen met de vorige en heb dus een nieuwe gekregen.
Maar intussen tijd heb ik mij al een andere gsm aangekocht. Zodus deze ligt hier maar te liggen.
Je mag hem komen halen voor €350
