exo
Legacy Member
Ik verkoop mijn gsm, hij is in uitstekende staat en de doos + alle toebehoren zijn uiteraard nog aanwezig. Garantie is er niet meer op. Toestel is anderhalf jaar oud.
Het gaat om dit toestel :
http://www.mobilefonereviews.co.uk/images/phoneimages/nokia-n95.jpg
Doe maar een bod bij een aangenaam bod verkoop ik hem, maar heb totaal geen idee wat ik er nog voor kan vragen. Belachelijke boden worden uiteraard genegeerd.
Het gaat om dit toestel :
http://www.mobilefonereviews.co.uk/images/phoneimages/nokia-n95.jpg
Doe maar een bod bij een aangenaam bod verkoop ik hem, maar heb totaal geen idee wat ik er nog voor kan vragen. Belachelijke boden worden uiteraard genegeerd.