als't batterij duur is waar je u zorgen over maakt,
ik heb nog originele nokia batterij voor de N95,
samen met desktoplader ervoor (deze is wel niet origineel nokia, maar werkt wel goed)
zo heb je een extra batterij voor op weken of dagen dat je intensief moet gebruiken.
verder is het zalig toestel, maar was iets teveel voor mij dan ik gebruikte,
en vandaar verkocht.
koper wou die batterij en extra adaptor er niet bij. (wie ben ik om dat te verplichten)
en heb dat dus nog over.