Archief - Nokia N95 Deep Plum

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bikkerss

Legacy Member
Bij deze te koop een Nokia N95 aangezien ik met 1 meer als tevreden ben :)
Het toestel is in zeer goede staat met nog een plastiekje op het scherm en enkele maanden garantie.
er is een lichte gebruikersschade aan de zijkant door gebruik.
Het toestel is compleet met toebehoren en extra een autolader, zeer handig samen met de interne gps.
En is voorzien van de laatste nieuwe firmware
Nieuwprijs is blijkbaar nog een goede 380€ daarom een
minimumprijs van 200 € meeneem 250€

qua specs de volgende maar over dit toestel vindt je meer als genoeg op internet.

Symbian OS 9 Feature Pack 3, S60 3rd edition
WCDMA2100 (HSDPA), EGSM900, GSM850/1800/1900 MHz (EGPRS)
Up to 160 MB internal dynamic memory for messages, ring tones, images, video clips, calendar notes, to-do list and applications
Memory card slot supporting up to 8 GB microSD memory cards
Nokia Battery (BL-5F) 950 mAH
Speaker independent name dialing, Voice commands, Voice recorder, Integrated hands-free speaker
T9 Predictive text input
Up to 5 megapixel (2592 x 1944 pixels) camera, Carl Zeiss optics, Tessar lens, MPEG-4 VGA video capture of up to 30 fps
Supported video formats: MPEG-4, H.264/AVC, H.263/3GPP, RealVideo 8/9/10
Direct connection to compatible TV via Nokia Video Connectivity Cable (CA-75U, included in box) or wireless LAN/UPnP
Front camera, CIF (352 x 288) sensor
Integrated flash
Digital stereo microphone
Flash modes: on, off, automatic, redeye reduction
Rotating gallery
Online album/blog: photo/video uploading from gallery
Nokia Lifeblog 2.0 support
Video and still image editors
Movie director for automated video production
Digital music player
supports MP3/AAC/AAC+/eAAC+/WMA/M4A with playlists and equalizer.
Built-in GPS
E-mail client with attachment support for images, videos, music and documents
Nokia Web Browser with Mini map
Java MIDP 2.0, CLDC 1.1 (Connected Limited Device Configuration (J2ME))
Settings Wizard for easy configuration of e-mail, push to talk and video sharing.
Data transfer application for transfer of PIM information from other compatible Nokia devices.
WLAN wizard
Integrated wireless LAN (802.11 b/g) and UPnP (Universal Plug and Play)
Integrated Bluetooth wireless technology v.2.0 EDR
USB 2.0 via Mini USB interface and mass storage class support to support drag and drop functionality
3.5 mm stereo headphone plug and TV out support (PAL/NTSC)
Nokia PC Suite connectivity with USB, Infrared and Bluetooth wireless technology

poopcamp

Legacy Member
ruilen, tegen LG viewty en mtv 3.3
is dat die zwarte versie ?

bikkerss

Legacy Member
heb me blijkbaar vergist deze heeft de warm graphite cover (andere is deep plum) :-)
dat is zo'n beetje bruin / zwart maar juiste kleur zie je in google
ik denk er nog even over na, welke kleur is de viewty ?

@mod gelieve de titel even aan te passen

poopcamp

Legacy Member
de kleur is zwart van de viewty

Dus de voor kan is zo bruin / zwart

kunt u foto's nemen

peace :)

bikkerss

Legacy Member
voorkant is zilver achterkant is bruin zwart maar dat zie je zo in google hoor
foto's volgen morgen

bikkerss

Legacy Member
ik vermoed 1,5 jaar
hoe oud zijn de toestellen die je wilt wisselen / schade eraan ?

poopcamp

Legacy Member
de

LG viewty is nog in goede de staat is ongeveer5 @ 6 maand oud

MYv 3.3 heeft dat veel krassen is ongeveer 8 maandjes oud

gravehunter

Legacy Member
hmm, als ie al een jaar n half is, bodje van 180 € afgehaald

bikkerss

Legacy Member
indien afgehaald noteer ik het.
de ouderdom ben ik niet zeker van, maar hij is zeker nog onder garantie.

gravehunter

Legacy Member
laat maar weten tegen wanneer je zou willen afsluiten ;)

Ps: heb je nog ergens een factuur liggen of iets gelijkaardigs voor garantie, of is het enkel met serie# van de gsm?

eecky

Legacy Member
gravehunter zei:
Ps: heb je nog ergens een factuur liggen of iets gelijkaardigs voor garantie, of is het enkel met serie# van de gsm?

Heb de mijne ook eens laten vermaken en gebeurde op basis van het serienummer. Ze hebben nooit naar een aankoopbewijs gevraagd. Was wel bij een Nokia service point!

grtz

bikkerss

Legacy Member
factuur vindt ik niet meer maar is aangekocht bij phonehouse dus garantie zal wel geen probleem zijn.
serienr kan ik je wel bezorgen.
voor deze thread had ik gebeld om te weten of ie nog onder garantie was maar de juiste tijd zoals eerder gezegd weet ik niet.
ik vermoed dat ie 1,5 oud is maar je mag dit altijd eerst navragen indien gewenst.

ik wou tegen het eind van de maand afsluiten, binnen enkele dagen dus.

bikkerss

Legacy Member
laatste up
hoogste bod momenteel van 180€ voor gravehunter
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan