Archief - Nokia N91 8GB NIEUWSTAAT(1 week oud)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Terror Factor

Legacy Member
Ik had een N91 4GB, maar daar was een mankement aan, en ik heb onder garantie een N91 8GB teruggehad.

Het toestel zelf is dus nog geen week oud(ben hem donderdag, iets voor 18 uur gaan terughalen), screenprotector zit er nog op. Doos+lader+kabel+dockingstation+boekjes zijn wel van het 4 GB model.
Het enige dat ontbreekt is de koptelefoon(de afstandsbediening zit er wel bij!).
Ik heb een papier met het nieuwe serienummer enz van de winkel gekregen. Een factuur heb ik wel niet meer.

Kleur gsm: zwart
specs: http://www.nokia.be/A4368084
Korte samenvatting van specs:
2 MP camera, bluetooth, wifi, 3G, tri-band gsm, 8 gb geheugen, fm-radio, symbian series 60v3. Kan als GPS gebruikt worden met externe bluetooth gpsreceiver.

Reden verkoop: ik wil eens iets anders, en ga waarschijnlijk voor een N95 8gb ofwel een iphone gaan. Mogelijk ook voor een smartphone met windows mobile op.

Ik ben van Nieuwerkerken(Limburg), gsm kan afgehaald of verzonden worden.

Minimum=meeneem=450€

Nieuwprijs: 568€ (zie http://www.smartphoneshop.be/product/36898/nokia-n91-8-gb.html)

EDIT: er is nog minstens 60 dagen garantie op dit toestel(60 dagen vanaf vorige donderdag dus), maar ik dacht dat er nog 6-12 maanden garantie opzat(ze hebben het me gezegd toen ik m'n gsm binnenbracht, maar ik weet het niet meer zeker. Ik kan het ook niet nakijken op de nokiasite).

EDIT 2: Toestel staat ook op kapaza, met (slechte) foto's. Ik maak meestal foto's met m'n gsm voor zaken te verkopen, maar dat ging nu niet ;)

Prime-Omega

Legacy Member
Je kan hem gewoon terug binnendoen in de winkel hoor binnen de 2 weken indien hem je niet bevalt. :)

Terror Factor

Legacy Member
Ja, als ik hem een week gelede gekocht had, maar ik heb 'm gewoon terug uit garantie. De garantie loopt verder vanaf het eerste model, en die was 1-1,5 j oud.

D.S.

Legacy Member
Terror Factor zei:
Ja, als ik hem een week gelede gekocht had, maar ik heb 'm gewoon terug uit garantie. De garantie loopt verder vanaf het eerste model, en die was 1-1,5 j oud.


Op een nieuw toestel moet er altijd 2 jaar garantie zijn

Speedy

Legacy Member
D.S. zei:
Op een nieuw toestel moet er altijd 2 jaar garantie zijn

lol, ze hebben hem gwn een nieuw toestel gegeven omdat ze zij oude niet meer konden repareren wss. Ze gaan u dan wel ook geen 2 jaar garantie erbij geven e. Je moet het zo zien: Hij brengt zijn kapot toestel binnen. Ze stellen vast dat ze het niet meer kunnen repareren. Ze moeten hem dus wel vergoeden, want daar heeft hij immers recht op. Ze vergoeden hem dus door hem een nieuw totstel te geven. Welliswaar een 8gb versie, wss een foutje dat ze gemaakt hebben in het fabriek.

D.S.

Legacy Member
Speedy77 zei:
lol, ze hebben hem gwn een nieuw toestel gegeven omdat ze zij oude niet meer konden repareren wss. Ze gaan u dan wel ook geen 2 jaar garantie erbij geven e. Je moet het zo zien: Hij brengt zijn kapot toestel binnen. Ze stellen vast dat ze het niet meer kunnen repareren. Ze moeten hem dus wel vergoeden, want daar heeft hij immers recht op. Ze vergoeden hem dus door hem een nieuw totstel te geven. Welliswaar een 8gb versie, wss een foutje dat ze gemaakt hebben in het fabriek.


Geen lol, het is wettelijk verplicht om op nieuwe elektrische toestellen 2 jaar garantie te geven.

septentrio

Legacy Member
Dude het is een vervangtoestel. De originele garantie blijft lopen hoor...

Terror Factor

Legacy Member
Het is inderdaad een vervangtoestel, in de winkel zeide ze me dat gewoon de oude garantie bleef lopen. Zie trouwens hier: http://www.nokia.be/A4332265

Dat ze mij een 8gb hebben teruggegeven was geen "fout", maar vermoedelijk omdat de 4gb niet meer gemaakt wordt :)

Speedy

Legacy Member
D.S. zei:
Geen lol, het is wettelijk verplicht om op nieuwe elektrische toestellen 2 jaar garantie te geven.

Man, als ze niet in staat zijn om het toestel te maken, moeten ze wel iets doen é. Het komt hun veel goedkoper uit hem een nieuw (beter) toestel te geven dan hem de volledige prijs terug te betalen.

piedp

Legacy Member
indien er nu zekerheid bestaat over de garantie (hoe lang is er nu nog garantie eigenlijk?) 220 euro excl onder voorbehoud

Terror Factor

Legacy Member
Minstens 60 dagen, maar het is nog een stuk langer, ma da kan ik ni zeker zeggen. Om da me zekerheid te kunnen zeggen moet ik speciaal naar da nokia service center gaan, en dat is 20 km enkel.

Die moeite doe ik dus niet voor boden die nog niet de helft zijn van mijn gevraagde prijs ;)

septentrio

Legacy Member
Je zal lang mogen wachten op je gevraagde prijs hoor. De nieuwprijs van smartphoneshop is één die al héél lang niet meer aangepast geweest is. Je vind hem nu nieuw al aan 350 - 400euro.

Bovendien is er geen factuur, onzekerheid omtrent garantie, en zijn de accesoires en doos van een ander model.

Daarboven zie ik dan ook nog es dat de nieuwe nokia n81 8gb, die op ALLE vlakken een betere gsm is, splinternieuw op ongeveer 500euro komt.

We spreken verdikke nog over een toestel van het bluetooth 1.2 tijdperk!

Terror Factor

Legacy Member
Geef je me een link van een belgische winkel me die prijs?
Garantie is zeker nog een halfjaar, maar ik weet niet precies hoelang.
Accesoires zijn net hetzelfde, tussen de n91 en de n91 8gb is er geen enkel verschil qua accesoires.

Nu anyway, die minimumprijs is ook maar gezet zodat ik 'm zeker niet moet wegdoen aan een prijs die me eigenlijk niet aanstaat. Er onder bieden mag, maar nog niet de helft van het gevraagde is er toch wel iets over imo

Anyway: geef me een link. Ik heb smartphoneshop genomen omdat die normaal gezien een van de goedkoopste winkels zijn.

Kazier

Legacy Member
Minstens 60 dagen, maar het is nog een stuk langer, ma da kan ik ni zeker zeggen.

Garantie is zeker nog een halfjaar, maar ik weet niet precies hoelang.

Wat is het nu eigenlijk?! Als jij kunt aantonen hoe lang de garantie op het toestel
bedraagd ben ik eventueel bereid om uw minimumprijs te betalen. Je hoeft daarvoor niet helemaal tot de nokia-winkel te rijden...
In dit hoogtechnologisch tijdperk kun je immers ook mailen of bellen naar die mensen en die zullen je met plezier verder helpen.

Terror Factor

Legacy Member
Kazier zei:
Wat is het nu eigenlijk?! Als jij kunt aantonen hoe lang de garantie op het toestel
bedraagd ben ik eventueel bereid om uw minimumprijs te betalen. Je hoeft daarvoor niet helemaal tot de nokia-winkel te rijden...
In dit hoogtechnologisch tijdperk kun je immers ook mailen of bellen naar die mensen en die zullen je met plezier verder helpen.

60 dagen ben ik 300% zeker van, halfjaar 99,9%.
Nuja,ik zal nokia een mailtje sturen.

Terror Factor

Legacy Member
bump 2

Zo vriendelijk zijn ze blijkbaar niet, ik heb nog altijd geen mail terug gehad.

sinai

Legacy Member
Brug mss :p

Elke nokia center kan trouwens je garantie checken....
Dus loop alle centers af op nokia.be
Grote kans dat er ene zal antwoorden...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan