Terror Factor
Legacy Member
Ik had een N91 4GB, maar daar was een mankement aan, en ik heb onder garantie een N91 8GB teruggehad.
Het toestel zelf is dus nog geen week oud(ben hem donderdag, iets voor 18 uur gaan terughalen), screenprotector zit er nog op. Doos+lader+kabel+dockingstation+boekjes zijn wel van het 4 GB model.
Het enige dat ontbreekt is de koptelefoon(de afstandsbediening zit er wel bij!).
Ik heb een papier met het nieuwe serienummer enz van de winkel gekregen. Een factuur heb ik wel niet meer.
Kleur gsm: zwart
specs: http://www.nokia.be/A4368084
Korte samenvatting van specs:
2 MP camera, bluetooth, wifi, 3G, tri-band gsm, 8 gb geheugen, fm-radio, symbian series 60v3. Kan als GPS gebruikt worden met externe bluetooth gpsreceiver.
Reden verkoop: ik wil eens iets anders, en ga waarschijnlijk voor een N95 8gb ofwel een iphone gaan. Mogelijk ook voor een smartphone met windows mobile op.
Ik ben van Nieuwerkerken(Limburg), gsm kan afgehaald of verzonden worden.
Minimum=meeneem=450€
Nieuwprijs: 568€ (zie http://www.smartphoneshop.be/product/36898/nokia-n91-8-gb.html)
EDIT: er is nog minstens 60 dagen garantie op dit toestel(60 dagen vanaf vorige donderdag dus), maar ik dacht dat er nog 6-12 maanden garantie opzat(ze hebben het me gezegd toen ik m'n gsm binnenbracht, maar ik weet het niet meer zeker. Ik kan het ook niet nakijken op de nokiasite).
EDIT 2: Toestel staat ook op kapaza, met (slechte) foto's. Ik maak meestal foto's met m'n gsm voor zaken te verkopen, maar dat ging nu niet
Het toestel zelf is dus nog geen week oud(ben hem donderdag, iets voor 18 uur gaan terughalen), screenprotector zit er nog op. Doos+lader+kabel+dockingstation+boekjes zijn wel van het 4 GB model.
Het enige dat ontbreekt is de koptelefoon(de afstandsbediening zit er wel bij!).
Ik heb een papier met het nieuwe serienummer enz van de winkel gekregen. Een factuur heb ik wel niet meer.
Kleur gsm: zwart
specs: http://www.nokia.be/A4368084
Korte samenvatting van specs:
2 MP camera, bluetooth, wifi, 3G, tri-band gsm, 8 gb geheugen, fm-radio, symbian series 60v3. Kan als GPS gebruikt worden met externe bluetooth gpsreceiver.
Reden verkoop: ik wil eens iets anders, en ga waarschijnlijk voor een N95 8gb ofwel een iphone gaan. Mogelijk ook voor een smartphone met windows mobile op.
Ik ben van Nieuwerkerken(Limburg), gsm kan afgehaald of verzonden worden.
Minimum=meeneem=450€
Nieuwprijs: 568€ (zie http://www.smartphoneshop.be/product/36898/nokia-n91-8-gb.html)
EDIT: er is nog minstens 60 dagen garantie op dit toestel(60 dagen vanaf vorige donderdag dus), maar ik dacht dat er nog 6-12 maanden garantie opzat(ze hebben het me gezegd toen ik m'n gsm binnenbracht, maar ik weet het niet meer zeker. Ik kan het ook niet nakijken op de nokiasite).
EDIT 2: Toestel staat ook op kapaza, met (slechte) foto's. Ik maak meestal foto's met m'n gsm voor zaken te verkopen, maar dat ging nu niet

