Archief - Nokia N900 - 1dag oud -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

gisteren gekocht en mag weg ALS ik er een mooi bod voor krijg !
Is in nieuwstaat , nergens krasje en volledig met doos. Tis een Qwerty versie

1 opmerking : In de linkerhoek zijn 2-3 luie pixels , veel voorkomend ( zie google ). Ik heb geen zin om naar Nokia Service Point te gaan maar normaal valt dit onder de garantie ... Maar dan ben ik het X aantal weken kwijt => Op foto krijgen lukt niet want tis echt heel klein en stoort niet echt imo.

Minimumprijs = 375euro excl.
Meeneemprijs = 390euro excl.

Chappii (oi22)

Legacy Member
Uhm.
Waarom verkoop je het aks je het pas gisteren hebt aangekocht ?

WTFMAN

Legacy Member
Iets te groot , had hem al eerder maar toen geld nodig en verkocht => Moet niet weg trouwens want momenteel is er geen enkele andere gsm die me echt interesseert ...

WTFMAN

Legacy Member
Nokia wacht ik nog mee af ... Komt nieuwe OS uit en de N97 al een paar keer gehad dus geen interesse

^MystiQ

Legacy Member
Dude, misschien moet ge wat meer nadenken voor ge volgende keer een GSM koopt want gij doet hier telkens zwaar verlies .. Ik zie dat uw HTC hero ook te koop is voor een prikprijsje en na één dag ga je uw N900 al verkopen. Ofwel ben jij rijk ofwel jah .. :p

Zie het als een free up

WTFMAN

Legacy Member
^MystiQ zei:
Dude, misschien moet ge wat meer nadenken voor ge volgende keer een GSM koopt want gij doet hier telkens zwaar verlies .. Ik zie dat uw HTC hero ook te koop is voor een prikprijsje en na één dag ga je uw N900 al verkopen. Ofwel ben jij rijk ofwel jah .. :p

Zie het als een free up

Ik schijt geld ... Nee serieus , ik werk momenteel 7 op 7 ( 5 dagen stage , 2dagen weekend werk ) dus ik kan wat geld missen , tis een verslaving , verlies of geen verlies .... Sommige kopen een BMW van 40 000euro en na 4 jaar is da maar 15 000euro waard ... Wees blij , ik hou de economie op gang :rofl:

useless_sh/t zei:
GRR Hoeveel in gedachte 320 :p

Nah ook te weinig ...

WTFMAN

Legacy Member
Da lijkt er al wat meer op :p Maar doe bod als uw N97 weg is dan :p

Meeneemprijs is trouwens 390euro excl.

GosU

Legacy Member
haha, khemt zelfde probleem :p,
ma khem nu den desire, en das toptoestelleke wermee ik nog lang ga bezig zen.
ma idd, da wordt gewoon een verslaving gsm's:p
free up!

WTFMAN

Legacy Member
Youngstar zei:
haha, khemt zelfde probleem :p,
ma khem nu den desire, en das toptoestelleke wermee ik nog lang ga bezig zen.
ma idd, da wordt gewoon een verslaving gsm's:p
free up!

Mja zo een erge verslaving is het nie e :D En Desire ... NICE die wil ook wel mss wel mn volgende :D

hey69 zei:
ruilen met een iphone 3G 16gb

Nee iPhones beu gezien :D

GosU

Legacy Member
WTFMAN zei:
Mja zo een erge verslaving is het nie e :D En Desire ... NICE die wil ook wel mss wel mn volgende :D



Nee iPhones beu gezien :D

ja desire is echt de moeite :p
nee, khem ook nie echt zin om aftekicke :p
volgend jaar komt dr wss de grootste bom ooit uit, htc evo.
moe ma is google, of youtube, echt te zot gwn hdmi nzo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan