WTFMAN
Legacy Member
Hoi,
gisteren gekocht en mag weg ALS ik er een mooi bod voor krijg !
Is in nieuwstaat , nergens krasje en volledig met doos. Tis een Qwerty versie
1 opmerking : In de linkerhoek zijn 2-3 luie pixels , veel voorkomend ( zie google ). Ik heb geen zin om naar Nokia Service Point te gaan maar normaal valt dit onder de garantie ... Maar dan ben ik het X aantal weken kwijt => Op foto krijgen lukt niet want tis echt heel klein en stoort niet echt imo.
Minimumprijs = 375euro excl.
Meeneemprijs = 390euro excl.
gisteren gekocht en mag weg ALS ik er een mooi bod voor krijg !
Is in nieuwstaat , nergens krasje en volledig met doos. Tis een Qwerty versie
1 opmerking : In de linkerhoek zijn 2-3 luie pixels , veel voorkomend ( zie google ). Ik heb geen zin om naar Nokia Service Point te gaan maar normaal valt dit onder de garantie ... Maar dan ben ik het X aantal weken kwijt => Op foto krijgen lukt niet want tis echt heel klein en stoort niet echt imo.
Minimumprijs = 375euro excl.
Meeneemprijs = 390euro excl.


En Desire ... NICE die wil ook wel mss wel mn volgende