Treez
Legacy Member
Graag zou ik mijn toestel verkopen of ruilen,
toestel is als nieuw, screenprotector op scherm, toestel is een maand oud, als reserve toestel voor in de wagen...
toestel heeft garantie via IMEI is gekocht bij een groothandelaar in Waasmunster.... sommigen kennen hem wel ;-)
alles erbij, in de doos!
afhalen in St-niklaas, eventueel in Drongen
doe maar een voorstel om te ruilen!
voor verkoop richtprijs 280 dit is dus echt een koopje!!
:applause:
toestel is als nieuw, screenprotector op scherm, toestel is een maand oud, als reserve toestel voor in de wagen...
toestel heeft garantie via IMEI is gekocht bij een groothandelaar in Waasmunster.... sommigen kennen hem wel ;-)
alles erbij, in de doos!
afhalen in St-niklaas, eventueel in Drongen
doe maar een voorstel om te ruilen!
voor verkoop richtprijs 280 dit is dus echt een koopje!!
:applause:



