carperke
Legacy Member
Hallo, ik verkooop mijn nokia n72 wegens aankoop nieuwe gsm.
deze gsm van 16 oktober 2006, dus deze heeft nog garantie.
gsm is in perfecte staat, heeft altijd screenprotector aangehangen voor pda's, enkel enkele gebruikers sporen.
had er graag nog 180€ meeneemprijs 210€.
start het bieden maar
deze gsm van 16 oktober 2006, dus deze heeft nog garantie.
gsm is in perfecte staat, heeft altijd screenprotector aangehangen voor pda's, enkel enkele gebruikers sporen.
had er graag nog 180€ meeneemprijs 210€.
start het bieden maar
