Archief - nokia n72 met garantie maar kapot

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PreDaToR

Legacy Member
deze start niet meer op... hij heeft garantie, heb hem gekocht bij vanrumst en deze heeft toch al veeeeel positieve deals gedaan
ikzelf heb gewoon geen zin om die binnen te doen en te laten maken omdat hij mij nooit bekoord heeft....
startboden vanaf 20€ please
enkel afhaling of brengen omgeving hasselt

brechtvm

Legacy Member
wat is de schade ? enkel niet meer opstarten ?
ten gevolge van ? waterschade ?

mogelijkheid tot aangetekend verzenden ? :$

sven99

Legacy Member
Is het dezelfde als uit deze thread?

https://www.beyondgaming.be

Want met een barst in het scherm ga je niet veel kans hebben op een garantie in herstelling hoor. Ook al is dat de reden niet van het defect.

bikkerss

Legacy Member
stuur je op of is het enkel afhalen
vraag het nog maar eens even voor de duidelijkheid

brechtvm

Legacy Member
enjuu zei:
Is de gsm te reparen??

sven99 zei:
Is het dezelfde als uit deze thread?

https://www.beyondgaming.be

Want met een barst in het scherm ga je niet veel kans hebben op een garantie in herstelling hoor. Ook al is dat de reden niet van het defect.


+ het feit dat er geen reactie komt... zegt genoeg zeker ? ;)

ik had/heb ook interesse, maar niet indien deze gsm 'kapot' is... en dus kapot blijft...:ironic:

PreDaToR

Legacy Member
hier is reactie, ik was bij mijn vriendin dus had geen tijd om ff te zien...
sorry
het is dezelfde ja, dat barstje was ik al "vergeten" maar soit, het heeft niks met het schermpje te maken ik verkoop hem ook maar vanaf 20€ omwille van het barstje, eens je hem binnen doet kan hij gemaakt worden wat je 99% niks gaat kosten en dat barstje valt echt niet op hoor ...
van mijn part gaat hij nog goedkoper weg...
of hij word hier verkocht of hij gaat de vuilbak in... tis aan u de keuze of ge het erop wilt risceren of niet... en mensen die commentaar wille doen, gelieve da gewoon in pm te doen bij mij ipv hier men post af te breke, alsk er winst op wou maken zou ik wel meer als 20€vragen hoor....bove de 10€ gaat hij weg... u bied, tot dinsdag nog...vanaf donderdag ben ik op vakantie vr 2 weke
opsturen word niet gedaan, of de kosten zijn voor de koper... dan doe ik het wel

PreDaToR

Legacy Member
op de schermcover :p
ikzelf weet niet of je de cover kan veranderen van deze gsm dus ik garandeer niks maar als je het kan heb je er geen last meer van natuurlijk
ik doe dees maar in aanbieding gewoon omdat ik zelf te lui ben om nr een nokia center te gaan en ookal omdat deze gsm me TOTAAL niet heeft kunnen geven wat ik ervan verwacht had... dus voor een werkgsm ofzo vind ik deze nog wel nuttig zijn daarmee 10 euro ofzo

brechtvm

Legacy Member
PreDaToR zei:
op de schermcover :p
ikzelf weet niet of je de cover kan veranderen van deze gsm dus ik garandeer niks maar als je het kan heb je er geen last meer van natuurlijk
ik doe dees maar in aanbieding gewoon omdat ik zelf te lui ben om nr een nokia center te gaan en ookal omdat deze gsm me TOTAAL niet heeft kunnen geven wat ik ervan verwacht had... dus voor een werkgsm ofzo vind ik deze nog wel nuttig zijn daarmee 10 euro ofzo

graag duidelijke fotos nemen, zodat we weten hoe ie er uitziet en hoe erg de schade is... waarvoor dank
als er ook maar iets aan het scherm zelf is, mag je garantie al vergeten...

dragonflo

Legacy Member
ik bied €30 excl als het de cover is die kapot is en niet het scherm.als er een battery bij zit die lange meegaat dan drie dagen.als hij niet kapot is daar water.en ik wil ook nog 100% zekerheid dat het mij niets gaat kosten als ik hem laat maken en dat hij kan gemaakt worden. nee 99% is niet goed genoeg want dan heb ik nog 1% dat ik het wel moet betalen of hij niet kan gemaakt worden en de garantie niet werkt op dat wat kapot is.

brechtvm

Legacy Member
floriswittoeck zei:
ik bied €30 excl als het de cover is die kapot is en niet het scherm.als er een battery bij zit die lange meegaat dan drie dagen.als hij niet kapot is daar water.en ik wil ook nog 100% zekerheid dat het mij niets gaat kosten als ik hem laat maken en dat hij kan gemaakt worden. nee 99% is niet goed genoeg want dan heb ik nog 1% dat ik het wel moet betalen of hij niet kan gemaakt worden en de garantie niet werkt op dat wat kapot is.

lol, met die voorwaarden (dat ie dus perfect in garantie kan) wil ik gerust 40€ bieden :D maar denk niet dat de TS dat zal doen (instemmen met voorwaarden)

linux

Legacy Member
ik wil hem wel komen halen een van deze dagen :)
laat maar weten hoeveel geld ik u dan moet want met al die boden onder voorwaarden kan ik er niet meer aan uit :p

PreDaToR

Legacy Member
och laat maar linux, ik verkoop hem niet, ik gooi hem morgen in de vuilbak dan ben ik van die kutnest af...
wa een idiote hier, dan konde ze iets mooi doen als ze risicootje namen vr 10 € of what ever en dan nog moetten ze 100% zeker zijn van alles??jezus tis ni da ik 100% kan garandere da het gratis gemaakt is da kan NIEMAND ma dan ook NIEMAND en NEEN HET IS HET SCHERM NIET MAAR DE COVER??? moet ik da hier gaan uitschreeuwen voordat iedereen dit accepteerd... ik trek geen fotos omdak ik geen digi camera heb ( ja ik weet het, tis raar in deze tijden) enkel mijn zus heeft ene maar die zie ik nog zeer weinig lately

deze topic mag gesloten worden dus bij deze...

stijn87

Legacy Member
Normaal is een verkoper vriendelijk tegen "zijn klanten" en wilt hij zo goed mogelijk antwoorden op al de vragen, maar sommigen blijkbaar niet :p

PreDaToR

Legacy Member
ik ben vriendelijk tegen mijn klanten...maar niet tegen mensen die het niet doorhebben dat als ik zeg dat ze een risico nemen dat het dan ook een risico is en niet iets waar ze 100% zeker van zijn
oh please....

brechtvm

Legacy Member
PreDaToR zei:
ik ben vriendelijk tegen mijn klanten...maar niet tegen mensen die het niet doorhebben dat als ik zeg dat ze een risico nemen dat het dan ook een risico is en niet iets waar ze 100% zeker van zijn
oh please....

no offence, maar geef toe dat het nogal onlogisch lijkt dat je een gsm voor 10€ wegdoet als je er 150€ kan van krijgen als je hem in reparatie doet hé..(als dit laatste lukt uiteraard)
> dit bovenstaande speelt in de meeste mensen hun hoofd hier, vandaar de vragen...

enfin ja : vuilbak it is...

Nicky1411

Legacy Member
35 euro afgehaald,
ben van genk, kan dus redelijk snel
liefst snelle afhandeling als het gaat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan