PreDaToR
Legacy Member
deze start niet meer op... hij heeft garantie, heb hem gekocht bij vanrumst en deze heeft toch al veeeeel positieve deals gedaan
ikzelf heb gewoon geen zin om die binnen te doen en te laten maken omdat hij mij nooit bekoord heeft....
startboden vanaf 20€ please
enkel afhaling of brengen omgeving hasselt
ikzelf heb gewoon geen zin om die binnen te doen en te laten maken omdat hij mij nooit bekoord heeft....
startboden vanaf 20€ please
enkel afhaling of brengen omgeving hasselt



maar denk niet dat de TS dat zal doen (instemmen met voorwaarden)