VR6ke
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop mijn vervanggsm, een Nokia E75
.
Toestel is in perfecte staat, geen enkel krasje!
Aankoopfactuur is er ook bij (06/07/2009 aangekocht in Belcompany Tongeren)
Min: 260euro --> doe een goed bod!
Meeneem: 300 euro
Foto's: zie WTFMAN, maar dan met azerty
Ik verzend niet, afspreken kan wel in de buurt van Bilzen/Lanaken/Hasselt/Tongeren
Ik verkoop mijn vervanggsm, een Nokia E75
.Toestel is in perfecte staat, geen enkel krasje!
Aankoopfactuur is er ook bij (06/07/2009 aangekocht in Belcompany Tongeren)
Min: 260euro --> doe een goed bod!
Meeneem: 300 euro
Foto's: zie WTFMAN, maar dan met azerty

Ik verzend niet, afspreken kan wel in de buurt van Bilzen/Lanaken/Hasselt/Tongeren

