Foamy
Legacy Member
Is 1 maandje oud met doos en garantiebewijs. en 2gb geheugen kaartje.
Gaat weg omdat deze gsm een beetje te mooi is om te gebruiken tijdens mijn job, ga dus naar een cheapo gsm overschakelen.
Geen ruilvoorstellen enkel cash, ben van tessenderlo.
Bieden vanaf 150€ exclu.
Fotos volgen later op de avond.
Gaat weg omdat deze gsm een beetje te mooi is om te gebruiken tijdens mijn job, ga dus naar een cheapo gsm overschakelen.
Geen ruilvoorstellen enkel cash, ben van tessenderlo.
Bieden vanaf 150€ exclu.
Fotos volgen later op de avond.
