Archief - Nokia e71 White Azerty - 3 weken oud!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xpr0g

Legacy Member
Ik verkoop hierbij mijn Nokia e71 in NIEUWSTAAT
Is aangekocht in Vandenborre - Waasland Shopping Center op
17-10-2009
Prijs: 299.00

NOKIA E71 WHITE AZERTY GSM / Smartphone Kenmerken bij Vanden Borre

Reden van verkoop is dat de gsm niet gebruikt wordt. Werd gebruikt als 2de toestel, en zit nu terug in de doos.

bel en sms enkel dat kan een gewoon toestel ook! Dus mag deze weg aan
iemand die veeleisend is en van dit toestel echt gebruik kan maken.

Alles wat er bij zat is aanwezig en alles ook in perfecte staat!
Geen krassen of niks te zien!
Faktuur is uiteraard ook aanwezig!

Je krijgt erbij: Wit lederen etui voor de Nokia e71 + een Golla etui (zwart)

Minimum prijs: 200 euro
Meeneem prijs: 250 euro!

xpr0g

Legacy Member
Minimum prijs is € 200
Dus deze word niet opgeschreven! Sorry.

xpr0g

Legacy Member
Op kapaza.be
Is al iemand omgekomen die ook in Sint-Niklaas woont.

Sonina

Legacy Member
Als je elders verkoopt is het ook verplicht dit hier te melden. Even ter info.

En pas ook even je locatie aan zodat die toch een beetje deftig is ipv Dust_2...

xpr0g

Legacy Member
Sonina zei:
Als je elders verkoopt is het ook verplicht dit hier te melden. Even ter info.

En pas ook even je locatie aan zodat die toch een beetje deftig is ipv Dust_2...

xpr0g

Legacy Member
Sonina zei:
Als je elders verkoopt is het ook verplicht dit hier te melden. Even ter info.

En pas ook even je locatie aan zodat die toch een beetje deftig is ipv Dust_2...
Wist ik niet, bedankt! Dan weet ik dit voor in de toekomst.

yup, is misschien makkelijker, maar zeker niet deftiger. :)

Estelle

Legacy Member
AgotSkill zei:
Ik verkoop hierbij mijn Nokia e71 in NIEUWSTAAT
Is aangekocht in Vandenborre - Waasland Shopping Center op
17-10-2009
Prijs: 299.00

NOKIA E71 WHITE AZERTY GSM / Smartphone Kenmerken bij Vanden Borre

Reden van verkoop is dat de gsm niet gebruikt wordt. Werd gebruikt als 2de toestel, en zit nu terug in de doos.

bel en sms enkel dat kan een gewoon toestel ook! Dus mag deze weg aan
iemand die veeleisend is en van dit toestel echt gebruik kan maken.

Alles wat er bij zat is aanwezig en alles ook in perfecte staat!
Geen krassen of niks te zien!
Faktuur is uiteraard ook aanwezig!

Je krijgt erbij: Wit lederen etui voor de Nokia e71 + een Golla etui (zwart)

Minimum prijs: 200 euro
Meeneem prijs: 250 euro!


beste, ik ben geinteresseerd in deze nokia e71 , hebt u hem nog?
ik geef 200 euro.
laat mij iets weten ; [email protected]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan