junkyjump
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mn Nokia E71 die ik maar 2dagen heb gebruikt
Heb de acc zelfs nog niet gebruikt, alles mooi in zn doos!
Uiteraard nog net geen 2jaar garantie met het aankoopbewijsje erbij!
Super toestel maar als 2e GSM zoek ik net iets anders + verander graag van GSM zolang ik mn iPhone nog heb
3.2 megapixel camera
Bluetooth
Wifi
Barcode scanner
MSN
...
Ingebouwde GPS ontvanger
Top toestel dus
Min 210
Meeneem 235
Prijzen excl al heb ik liever dat je het toestel komt ophalen
Verzending gebeurt met een aangetekend pakketje (+8euro)
EDIT: 1kras erop en je krijgt hem gewoon gratis!!
EDIT2: te koop op allerlei site's
Heb de acc zelfs nog niet gebruikt, alles mooi in zn doos!
Uiteraard nog net geen 2jaar garantie met het aankoopbewijsje erbij!
Super toestel maar als 2e GSM zoek ik net iets anders + verander graag van GSM zolang ik mn iPhone nog heb

3.2 megapixel camera
Bluetooth
Wifi
Barcode scanner
MSN
...
Ingebouwde GPS ontvanger
Top toestel dus
Min 210
Meeneem 235
Prijzen excl al heb ik liever dat je het toestel komt ophalen
Verzending gebeurt met een aangetekend pakketje (+8euro)
EDIT: 1kras erop en je krijgt hem gewoon gratis!!
EDIT2: te koop op allerlei site's

