Archief - Nokia E71 Grey Steel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DSK

Legacy Member
Te koop:
- Nokia E71 Grey Steel

Met originele doos, hoesje, oortjes (nooit gebruikt), lader, boekjes,...
In zeer goede staat, kan getest worden indien gewenst.

Meer info: Nokia België - Nokia E71 - Products

Richtprijs: €150.
Doe gerust een bod

armutye

Legacy Member
Heb je foto's, zijn er krassen? Is er wifi en gps op? Heb je nog garantie, wanneer en waar aangekocht?

DSK

Legacy Member
useless_sh/t zei:
ruilen tegen lg viewty + opleg ?
Sorry, verkoop deze wegens aankoop n97, dus wordt niet geruild.

Cedric zei:
mogelijk om foto's te krijgen? factuur aanwezig?
Foto's zal ik proberen deze avond te maken. Factuur zal ik moeten zoeken maar ik vrees ervoor (heb verhuisd in tussentijd).

armutye zei:
Heb je foto's, zijn er krassen? Is er wifi en gps op? Heb je nog garantie, wanneer en waar aangekocht?
Foto's, zie hierboven. Er zijn enkele kleine krasjes (gebruikschade), niks storend, geen krassen in het scherm. Altijd goed zorg voor gedragen. Garantie zou ik nog moeten hebben maar voor factuur, zie hierboven.

Aangekocht rond aug. 2008 in Mediamarkt te Brussel.

armutye

Legacy Member
Is er wifi en gps?
Als de krassen meevallen ben ik wel bereid om voor 120€ af te halen in Gent. Dan heb je geen verzendingskosten, kan ik het toestel zien en kan ik je ook contant betalen.

DSK

Legacy Member
armutye zei:
Is er wifi en gps?
Als de krassen meevallen ben ik wel bereid om voor 120€ af te halen in Gent. Dan heb je geen verzendingskosten, kan ik het toestel zien en kan ik je ook contant betalen.

Er is Wifi & GPS (zit standaard op het toestel).
Ga hier nog wat afwachten voor de prijs.

Groopy zei:

Incl/excl/afgehaald?

armutye

Legacy Member
Zijn er zichtbare krassen op het scherm? Indien er geen krassen zijn op het scherm bied ik 140€ excl, afgehaald in Gent. Is ongeveer gelijk aan 150€ met de post (dus u meeneemprijs).

Levicious

Legacy Member
armutye zei:
Zijn er zichtbare krassen op het scherm? Indien er geen krassen zijn op het scherm bied ik 140€ excl, afgehaald in Gent. Is ongeveer gelijk aan 150€ met de post (dus u meeneemprijs).

Klopt totaal niet...

DSK

Legacy Member
Er zijn geen zichtbare/storende krassen op het scherm. (er zijn natuurlijk hele hele kleine krasjes op het scherm maar die zijn volgens mij onvermijdbaar).

Verder laat ik dit open tot morgenavond 19:00. De hoogste bieder dan wint.
€150 is de meeneemprijs en dus excl. of €155 incl (Taxipost 24h = €5,7).
Afhalen kan in Merelbeke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan