ArkantoS.NET
Legacy Member
Te koop: Nokia E65
Een zeer multifunctionele gsm, met als meest in het oog springend toch wel de WiFi mogelijkheid. Meer info & alle details vind je zeer overzichtelijk hier terug: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1cef41d. De telefoon wordt geleverd met twee covers, de rode en zwarte versie (maar kvind de rode nog het schoonst van al eigenlijk; tegen alle verwachtingen in
).
De reden waarom ik hem verkoop is simpelweg omdat ik die leuke extra functies praktisch toch nooit gebruik, en het is jammer om zo'n toestel niet ten volle te benutten.
Als kers op de taart zit er ook enkele TomTom mappen in, met een bluetooth GPS ontvanger erbij. Klaar om meteen te navigeren naar waar je ook maar wil
.
Geleverd met een 1 GB micro SD kaartje, en alles natuurlijk in een zeer goede staat
Minimumprijs voor de telefoon is 200 eur, het GPS ontvangertje 50 eur (is slechts enkele keren tijdens wat ritten gebruikt). Samen mogen ze weg vanaf 230 eur.
Happy bidding
Bieden gebeurt excl. verzending, die ten volle op de kosten van de koper komen (Post of Kiala is mogelijk), evt. levering, afhaling is natuurlijk de perfecte optie
.
Grtz!
Een zeer multifunctionele gsm, met als meest in het oog springend toch wel de WiFi mogelijkheid. Meer info & alle details vind je zeer overzichtelijk hier terug: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1cef41d. De telefoon wordt geleverd met twee covers, de rode en zwarte versie (maar kvind de rode nog het schoonst van al eigenlijk; tegen alle verwachtingen in
).De reden waarom ik hem verkoop is simpelweg omdat ik die leuke extra functies praktisch toch nooit gebruik, en het is jammer om zo'n toestel niet ten volle te benutten.
Als kers op de taart zit er ook enkele TomTom mappen in, met een bluetooth GPS ontvanger erbij. Klaar om meteen te navigeren naar waar je ook maar wil
.Geleverd met een 1 GB micro SD kaartje, en alles natuurlijk in een zeer goede staat

Minimumprijs voor de telefoon is 200 eur, het GPS ontvangertje 50 eur (is slechts enkele keren tijdens wat ritten gebruikt). Samen mogen ze weg vanaf 230 eur.
Happy bidding

Bieden gebeurt excl. verzending, die ten volle op de kosten van de koper komen (Post of Kiala is mogelijk), evt. levering, afhaling is natuurlijk de perfecte optie
.Grtz!
. Nuja, ik denk dat qua software alles altijd te herstellen valt, (meestal toch...) en de meeste hardwarematige problemen niet onder garantie vallen. En aangezien ik de telefoon toch al enkele maanden gebruikt heb, en geen mankementen vastgesteld heb, zou het me verwonderen dat er nog iets aan scheelt dat effectief onder die garantie zou vallen