Archief - nokia E65, 8800 te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

(-Pr3D@t[0r]-)

Legacy Member
nokia E65 goede staat, 3 maand oud alle toebehoren
250€ excl

nokia 8800 gebruikte staat, 1 jaar oud alle toebehoren
150€ excl

indien foto's gewenst kan ik deze plaatsen.

habbahabba911

Legacy Member
hey

de 8800 is het de zwarte of zilvere versie?
zijn er gebruiksporen?

LinQ

Legacy Member
heb je eigen foto's van de 8800 ?? welke kleur ?
bod van 150€ als dat er nog een beetje deftig uit ziet ? (kan je daar ander covers voor kopen ?)

vanrumst

Legacy Member
ook graag foto's van 8800
originele factuur nog voorhanden?
nog garantie?

GeeKer

Legacy Member
LinQ zei:
heb je eigen foto's van de 8800 ?? welke kleur ?
bod van 150€ als dat er nog een beetje deftig uit ziet ? (kan je daar ander covers voor kopen ?)

Ja dat gaat. Wel niet zo makkelijk te installeren doordat je sommige dingen moet vervangen. Zoals trilbatterij. Microfoon en spiegel op achterkant. Deze dingen zijn niet herbruikbaar doordat ze zijn vastgekleefd.

ThA JoS

Legacy Member
155€ deze avond nog afgehaald ! ( alssem er idd nog beetje degelijk uitziet !)
Kan je fotos online zetten of doorsturen?
Naar [email protected]

tele(n)ettertje

Legacy Member
informatie gewenst omtrend gebruikerssporen en factuur van E65

Bod van 250excl (== meeneem?) maar in te trekken indien antwoord op bovenstaande vragen tegenvalt

(-Pr3D@t[0r]-)

Legacy Member
de 8800 is al verkocht op 2dehands.be
en om de vragen van de e65 te beantwoorden:
gebruikerssporen zijn minimaal
factuur is er
en er is nog garantie voor +- 1 jaar.

ThA JoS

Legacy Member
eh ja leuk hoor.
verkopen buiten het forum om zonder mensen de kans te laten te bieden

lesswoods

Legacy Member
Dat is de verkoper zijn goed recht.
Als jij iets te koop hebt, en je krijgt een mail/telefoon van iemand die je vraagprijs geeft en er direct om kan komen, ga jij dan nee zeggen ???

Snakie

Legacy Member
Bod €255 excl op de Nokia E65
OF
ruilen voor HTC Touch met €100 opleg langs jouw kant

(gebruikssporen minimaal ok, scheelt toch niets aan schuifmechanisme of dergelijke of dikke krassen ?)

mvg,

tele(n)ettertje

Legacy Member
@predator: is 250eur meeneem of niet?

zo ja: dan is hij voor mij!

Snakie

Legacy Member
Staat nergens vermeld, is dus volgens de regels geen meeneemprijs.

(-Pr3D@t[0r]-)

Legacy Member
idd de meeneemprijs is de hoogste bod :)
maar ruilen doe ik ook niet
dus ik neem aan dat tele(n)ettertje atm de hoogste bod heeft van 250€

Snakie

Legacy Member
Euh er staat €255 OF ruil dus zou ik hoogste bod hebben met €255 eh :)

Kan je nog antwoorden op mijn vragen?

En meeneemprijs is niet hoogste, een meeneemprijs is een vast bedrag waar de gsm direct voor buiten mag, zie rules van het forum.

(-Pr3D@t[0r]-)

Legacy Member
weet ik wel snakie wil gewoon zegge dat er geen meeneemprijs is.

ik sluit vandaag af rond 21.00
atm heeft tele(n)ettertje de hoogste bod van 260€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan