Archief - Nokia E61i (met MicroSD en adapter + eventueel GPS)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hunterken

Legacy Member
te koop:

Nokia E61i.


Nog in zeer goede staat, vooral gebruikt als tweede (reserve) toestel..
Doet bijna alles: foto's maken, video's maken, bellen, smssen, organizer, internet via wifi, bluetooth, office bestanden bewerken, GPS.. geïnteresseerden weten wel wat deze allemaal kan!

Heeft ook een heel mooi en breed scherm, beter dan zijn voorganger E61. De batterij houdt het ook nog een dikke week uit, afhankelijk van het gebruik natuurlijk.

Bij deze E61i kan u van mij ook de Nokia Bluetooth GPS receiver kopen (LD-3W) die volledig compatibel is met de Nokia E61i. Verbindt heel snel en vindt snel de satellieten, zodat u direct de navigatie kan starten. Deze GPS-muis is amper 3x gebruikt!


Minimumprijs E61i: 100 euro excl
Meeneemprijs E61i: 125 euro excl

Indien u de GPS-muis erbij wilt: 40 euro supplement

KingofLOL

Legacy Member
Is het een azerty-klavier?
En sorry voor de vraag, maar exclusief wat?

Hunterken

Legacy Member
toetsenbord is qwerty.. maar dat vormt eigenlijk geen probleem. ben ook azerty gewoon, maar ik heb geen problemen om te typen met het qwerty

excl verzending is dat..

Hunterken

Legacy Member
KingofLOL zei:
hoe zit het met gebruiksschade, krassen op het scherm?

in heel goede staat, enkel linkerbenedenhoek is er een beetje verf af, maar zeker geen blutsen ofzo..

op het scherm is er een klein krasje, maar als je erop bezig bent, dan zie of merk je 't niet, want het valt dan ook helemaal niet op.

Hunterken

Legacy Member
PeterGriffin zei:
100 incl voor alles

kan dit niet noteren.. wil voor de gsm al minimum 100 euro.

125 euro incl voor alles en ik noteer het, wat denk je ervan?

KingofLOL

Legacy Member
[QUOTE125 euro incl voor alles en ik noteer het, wat denk je ervan?[/QUOTE]

Oké, voor 125 euro kom ik de gsm en de gps ontvanger halen.

Hunterken

Legacy Member
KingofLOL zei:
Oké, voor 125 euro kom ik de gsm en de gps ontvanger halen.

genoteerd..

ik laat nog even open staan voor andere geïnteresseerden, maar 'k zal zo spoedig mogelijk sluiten

Hunterken

Legacy Member
up 2/3

ik sluit woensdag 28/10 af, om 20u om precies te zijn!

Hunterken

Legacy Member
up 3/3

125 afgehaald is het hoogste bod, en dit kan toch beter voor zo'n mooi geheel?

je krijgt een business gsm en daarbovenop een GPS erin!
(bij de GPS receiver zit ook een auto-adapter)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan