Archief - Nokia E55 zwart metaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DJ-EviL

Legacy Member
Origineel toestel, simvrij, in doos met bijhorende accesoires en voorzien van de fabrieksgarantie! (loopt nog jaar en 6 maand)

Het is een supersnelle bussiness telefoon die zowat alles aankan. Heeft een super lens en alle opties die je je maar kan bedenken. +4gb microsd

De e55 is trouwens een zeldzaam object in de benelux !

Vragen ? vraag maar.

Bieden ? had graag 250€ gehad, lijkt me een zeer degelijke prijs voor een stijlvolle en deftige gsm als deze :) (ook hardware wise)

DJ-EviL

Legacy Member
ben van plan een 3gs iphone te kopen dus geen ruil tegen een touch pro ;)
gebruikssporen: met een loep zie je misschien een fingerprint ergens ^^ maar niet nadat ik em heb opgeblonken.

DJ-EviL

Legacy Member
:( wat zou je dan bieden ? (had al es gezocht, niet direct gevonden, mijn excuses)

vinteg

Legacy Member
zijn prijs is meer als in orde voor een nog maar net nieuw toestel imo. voor 150 euro krijg je nog geen deftige E71 en die is al wel ff wat ouder

WTFMAN

Legacy Member
Dider zei:
150 geleverd in oostduinkerke...

Belachelijk :lol: Ge vraagt voor uw OUDE N95 , iets wat al ongeveer 3Jaar op de markt is , 130-160 euro en dan bied je voor iets dat veel beter en imo ook mooier is + in garantie + in veel betere staat , een belachelijk lage prijs !!

Ik zie u altijd opmerkingen maken over prijzen maar zelf durf jij wel veel te vragen :D


Ontopic : mooie gsm , mijn pa heeft de E52 en hij is er tevreden over ! +- 250euro moet lukken :) Ben zelf ook op zoek naar een gsm en zal deze op voet volgen , mss doe ik een bod...

free up

DJ-EviL

Legacy Member
dacht ook dat dat een redelijk bod was, je kan niet geloven welke belachelijke bedragen je soms krijgt. Je weet maar nooit natuurlijk :)

dat toestel is echt supersnel, stijlvol, afwerking is top. Hij doet alles gewoon supersnel...
150€ is minder dan de helft van de nieuwprijs lol :D

als je een goedkope foon wil, ga dan voor plastic jap telefoons als LG daar vind je wel iets :)
*en thx wtfman, toch 1 iemand met beetje gezond inzicht ;)

DJ-EviL

Legacy Member
een laatste bump, oja, en ik kwam een orginele e55 cover tegen in de winkel, kost me 25€ maar die krijg je erbij :) , dan issem al helemaal nieuw, zelfs geen fingerprints ;)

oh, en was bijna vergeten dat er een 4gb micro sd inzit ook :o

DJ-EviL

Legacy Member
excuses, heb gsm verkocht aan broer, family before anyone else

Moes

Legacy Member
euh deze was verkocht aan mij??
ge laat niets meer horen en is dan plots aan uw broer verkocht, proper!

DJ-EviL

Legacy Member
Excuses nogmaal, jammer van die slechte itrader maar kan me allerminst boeien, als ik familie plezier kan doen dan verkies ik familie boven forum-life.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan