DJ-EviL
Legacy Member
Origineel toestel, simvrij, in doos met bijhorende accesoires en voorzien van de fabrieksgarantie! (loopt nog jaar en 6 maand)
Het is een supersnelle bussiness telefoon die zowat alles aankan. Heeft een super lens en alle opties die je je maar kan bedenken. +4gb microsd
De e55 is trouwens een zeldzaam object in de benelux !
Vragen ? vraag maar.
Bieden ? had graag 250€ gehad, lijkt me een zeer degelijke prijs voor een stijlvolle en deftige gsm als deze
(ook hardware wise)
Het is een supersnelle bussiness telefoon die zowat alles aankan. Heeft een super lens en alle opties die je je maar kan bedenken. +4gb microsd
De e55 is trouwens een zeldzaam object in de benelux !
Vragen ? vraag maar.
Bieden ? had graag 250€ gehad, lijkt me een zeer degelijke prijs voor een stijlvolle en deftige gsm als deze
(ook hardware wise)
wat zou je dan bieden ? (had al es gezocht, niet direct gevonden, mijn excuses)
Ge vraagt voor uw OUDE N95 , iets wat al ongeveer 3Jaar op de markt is , 130-160 euro en dan bied je voor iets dat veel beter en imo ook mooier is + in garantie + in veel betere staat , een belachelijk lage prijs !!
