Archief - Nokia 8800 Silver + Sirocco Black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Snowpanther

Legacy Member
Komt met alles inclu: doos, adapter, cradle, ... + nieuwe originele zwarte cover! Heeft altijd in een cover gezeten, de nieuwe zwart cover was puur eyecandy maar heb hem er nooit opgestoken. GEEN ENKELE kras, geen gebruikersporen op de metal casing. Als je denkt een kras te zien, wel het is er geen, het is gewoon aartsmoeilijk om een foto te nemen zonder dat je de schijn van krassen hebt in dat metaalzilver.

Nieuwprijs was 850 EUR.

http://users.skynet.be/fa250246/8800/1.jpg
http://users.skynet.be/fa250246/8800/2.jpg
http://users.skynet.be/fa250246/8800/3.jpg
http://users.skynet.be/fa250246/8800/4.jpg
http://users.skynet.be/fa250246/8800/5.jpg
http://users.skynet.be/fa250246/8800/6.jpg
http://users.skynet.be/fa250246/8800/7.jpg

MIN: 110 EUR
MEENEEM: 180 EUR

** ik behoud mij het recht niet te verkopen als de verkoper mij niet aanstaat.

bumba007

Legacy Member
Heb je soms de factuur nog ? Want aangezien er echt zoveel kopiën in de omloop zijn weet je niet meer welke echt zijn en welke vals.

Snowpanther

Legacy Member
De factuur heb ik niet meer. Het is een originele nokia 8800, mijn vaders bankrekening heeft het gevoeld indertijd. Ik zal nog wat meer foto's nemen van onder meer de batterij, de bijlgeverde boekjes etc voor de "twijfelaars" onder ons. Aangekocht in de winkel van Welkom - Debusseré | Mobilemotions

septentrio

Legacy Member
Ik heb interesse. Kun je mij via pm het IMEI nummer doorgeven?

septentrio

Legacy Member
Als de gsm daadwerkelijk in nieuwstaat is, er geen enkele kras op het scherm staat, het pakket compleet is, en het toestel technisch nog perfect is (inclusief originele batterij met levensduur nog zoals het hoort!!), dan bod van 145 excl.

Snowpanther

Legacy Member
Er zijn 2 batterijen bij, een BP-6X en een BL-5X die je trouwens terzelfde tijd kunt opladen in de cradle. Beide zijn origineel met hologram. De batterij BP-6X gaat 4à5 dagen mee, over de BL-5X durf ik geen uitspraak doen, ik heb een jaartje geleden de BP-6X gekocht.

afsluituur = 12 uur.

Hekje#

Legacy Member
Hoe komt het eigenlijk da da spel zo duur is in de winkels ?
Ale tis maar een vraagje he :D

bumba007

Legacy Member
Hekje# zei:
Hoe komt het eigenlijk da da spel zo duur is in de winkels ?
Ale tis maar een vraagje he :D

Was de klasse telefoon bij uitstek. Is dan ook van goede metalen gemaakt dacht ik.

septentrio

Legacy Member
PM me voor afhandeling. Zou afspreken in het station van lichtervelde mogelijk zijn? Dat ligt namelijk op mijn weg...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan