Archief - Nokia 7210 Supernova

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paraDOTbe

Legacy Member
Heb hier nog een GSM liggen, aangekocht 3/02/2009 @ € 115,00. Zeer weinig gebruikerssporen, enkel rond de camera (zie foto).

Het gaat hier enkel om het toestel, lader en factuur.

Foto's: ImageShack(TM) slideshow
Info: Nokia Europe - Nokia 7210 Supernova - Products
Minmumprijs: € 20,00 excl. verzending.
Meeneemprijs: € 45,00 excl. verzending.
Verzending: € 5,70 (Taxipost) of € 6,70 (Taxipost Secure)
Bieden tot donderdag 15 okt. 2009 @ 20u00.

Happy bidding! :niceone:

kenaney

Legacy Member
vanwaar ben je? Alst ergens dichtbij gent is of afspreken ergens in gent dan 20 euro

alst u lukt vandaag wil ik hem ophalen voor 20

paraDOTbe

Legacy Member
Bieden tot donderdag 15 okt. 2009 @ 20u00.

Bieding loopt tot die tijd dus ;) Mag zelfs niet vervroegd worden volgens de regels... :)

grtz

ps. Daarbij, ik woon in Antwerpen.

kenaney

Legacy Member
owwk, dan zal ik 25,70€ bieden dan. Dus inclusief verzending.

znimmer

Legacy Member
wat is hier nu laf aan? Jij hebt toch ook op het uiterste einde geboden?
Kzit via mobiel internet bezig op gsm nu, dus kan niet sneller.

En btw, in principe heb ik 'm gewonnen, want 't was tot 20h, en niet tot en met... :)

kenaney

Legacy Member
znimmer zei:
wat is hier nu laf aan? Jij hebt toch ook op het uiterste einde geboden?
Kzit via mobiel internet bezig op gsm nu, dus kan niet sneller.

En btw, in principe heb ik 'm gewonnen, want 't was tot 20h, en niet tot en met... :)
ok twas nie laf, maar uiteindelijk heb ik em gewonnen want ge moogt bieden tot 20h en heb geboden om 20h. Simpel toch?

paraDOTbe

Legacy Member
mannekes, astumblieft... :wtf: Eerlijk gezegd heeft znimmer wel gelijk! :( Heb t voor alle zekerheid is gevraagd aan mod en die heeft zelfste standpunt! :niceone:

kenaney - ik snap u standpunt... Je hebt er ni veel aan, maar ga voortaan 15 min regel toepassen in mijn verkopen!

znimmer - verwacht u ne pm... :)

tnx & grtz

successor

Legacy Member
kenaney zei:
ok twas nie laf, maar uiteindelijk heb ik em gewonnen want ge moogt bieden tot 20h en heb geboden om 20h. Simpel toch?

Ge moogt bieden tot 20.00h, dat is dus niet meer om 20.00h , maar om 19.59h en 59,99 seconden.

De timestamp zegt 20.00h, dus het bod is gebeurd tussen 20.00h en 20.01h, da's na 20.00h dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan