Archief - Nokia 6131 + 512MB Micro SD card

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KinGleR

Legacy Member
Hoi,

Ik verkoop dus mijn Nokia 6131, met een extra MicroSD card van 512MB.
De telefoon heeft echter wel cosmetische schade, maar intern werkt alles perfect.

Foto's van de schade:
http://www.imagehosting.com/show.php/970628_29072007007.jpg.html
http://www.imagehosting.com/show.php/970627_29072007006.jpg.html
http://www.imagehosting.com/show.php/970626_29072007005.jpg.html
http://www.imagehosting.com/show.php/970625_29072007004.jpg.html
http://www.imagehosting.com/show.php/970624_29072007002.jpg.html
http://www.imagehosting.com/show.php/970623_29072007001.jpg.html

Belangrijkste features:
- 16 miljoen kleurenscherm
- 320 * 240 px
- 1,3Mpx camera met videomodus
- radio
- MP3 speler
- animated themes
- http://www.nokia.be/link?cid=PLAIN_TEXT_91463

Bieden vanaf 50€, deronder gaat em niet weg. Opsturen kan, maar OP RISICO van de koper.
wil eventueel leveren, maar enkel in regio aalter, eeklo, maldegem, en uiteraard mits vergoeding.

nog vragen? Just ask ;)

_mocking][bird_

Legacy Member
Wordt geleverd met doos en oplader en alle andere toebehoren veronderstel ik?

Aankoopbewijs aanwezig, nog garantie op?

Hoe lang werkt de batterij nog?

KinGleR

Legacy Member
doos en accesoires wel, maar factuur vind ik niet meer. Ik weet eig niet of er nog garantie op is. Als ik het IMEI nr post, kan ik u dan verder helpen?

edit

batterij gaat nog lang mee, in standby zeker een week 24/7. als ge natuurlijk veel belt/smst/foto's neemt dan wordt dat toch minder.
Heb altijd goed zorg gedragen voor de batterij, altijd eerst laten leeglopen alvorens te laden, nooit snelgeladen. in prima staat dus

_mocking][bird_

Legacy Member
Ik denk dat je enkel nog garantie kunt claimen wanneer er een factuur aanwezig is. Ben ik wel niet zeker, iemand anders mag mij gerust tegenspreken.

Cosmetische schade slaat enkel/vooral op het stukje lak onder het scherm dat weg is veronderstel ik, voor de rest niet meer dan wat kleine krasjes enzo? Foto's zijn niet heel erg duidelijk hiervoor...

Beginbod €50 aan het overwegen ;-)

KinGleR

Legacy Member
_mocking][bird_;8943786 zei:
Ik denk dat je enkel nog garantie kunt claimen wanneer er een factuur aanwezig is. Ben ik wel niet zeker, iemand anders mag mij gerust tegenspreken.

Cosmetische schade slaat enkel/vooral op het stukje lak onder het scherm dat weg is veronderstel ik, voor de rest niet meer dan wat kleine krasjes enzo? Foto's zijn niet heel erg duidelijk hiervoor...

Beginbod €50 aan het overwegen ;-)

garantie weet ik niet. wat schade betreft, heb je gelijk. ook is er aan de onderkant wat lak af, staat ook op een foto. Helaas heb ik geen deftige camera om dit beter weer te geven.

_mocking][bird_;8944143 zei:
bod €55 incl.
genoteerd

KinGleR

Legacy Member
staat nu ook op 2dehands en kapaza. Hoogste bod nog steeds 55 €

KinGleR

Legacy Member
genoteerd. Ik hoop dat jullie allemaal met INCL de verzending bedoelen, en niet ik die lever, want anders zijn de biedingen te laag!

_mocking][bird_

Legacy Member
KinGleR zei:
genoteerd. Ik hoop dat jullie allemaal met INCL de verzending bedoelen, en niet ik die lever, want anders zijn de biedingen te laag!

Met inclusief wordt er inderdaad normaalgezien bedoeld inclusief verzending. Zo is het van mijnentwege toch bedoeld.

Wanneer sluit je af?

KinGleR

Legacy Member
wel, ik hoop eig toch 75€ excl. te krijgen, vandaar dat hij ook op andere locaties staat. ga toch zeker wachten tot woensdag. Krijg ik dat bedrag niet, dan geef ik hem liever weg in de familie.

_mocking][bird_

Legacy Member
Als iemand de minimumprijs biedt ben je normaal verplicht om te verkopen.
Maar ik zal niet moeilijk gaan doen, want iemand in je familie kan natuurlijk altijd 'meer' geboden hebben ;)
En natuurlijk kan tegen woensdag al lang iemand die €75 geboden hebben.

Ik ga (voorlopig) alvast niet hoger.

KinGleR

Legacy Member
ik heb toch nergens een minimumprijs/meeneemprijs vermeld? Ik zeg dat er mag geboden worden vanaf 50€, zodat er geen belachelijke biedingen gebeuren snappie :)

nuja ik ken uw bod, en ik zal daar ook rekening mee houden!

_mocking][bird_

Legacy Member
KinGleR zei:
ik heb toch nergens een minimumprijs/meeneemprijs vermeld? Ik zeg dat er mag geboden worden vanaf 50€, zodat er geen belachelijke biedingen gebeuren snappie :)

nuja ik ken uw bod, en ik zal daar ook rekening mee houden!

Mja, kwestie van interpretatie zeker :)

Veel succes met de verdere verkoop in ieder geval, en mijn bod blijft sowieso gelden!

_mocking][bird_

Legacy Member
Bod €75 incl.

Ik veronderstel dus dat wij een deal hebben? Verdere afhandeling via mail of msn. Check pm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan