Archief - NOKIA 6111 Glossy Black

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RSSD

Legacy Member
Net ander gsmke gekocht,dit toestel mag dus de deur uit.

Aankoopdatum : 28/12/2006 te Koekelare, normaal nog een groot jaar in garantie.
Aankoopprijs : 219 €
Doos en toebehoren aanwezig,koptelefoon nog nooit gebruikt.
Gebruikerssporen(zie foto's) , krassen en putjes,niet van te vallen, maar van in rugzak bij de sleutels te zitten :doh: ...

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

NOKIA WEBSITE

Minimumprijs : 60 €
Meeneemprijs : 100 €


Bieden excl...
Af te halen te Moere (Gistel)
Verzenden op de kosten van de koper.
Bieden kan tot vrijdag 24 augustus om 20.00 uur.
Nu ook aangeboden op TONES.

Mvg,

RSSD

enjuu

Legacy Member
Damn, hier toch wel interesse.
Mijn gsm is momenteel kapot en ik ben niet zeker of deze gerepareerd kan worden. Nokia heeft mijn 6131 gewoon kapot teruggestuurd. Ik ben nou dagelijks aan het bellen met nokia om toch maar iets te kunnen regelen want ze zeggen ginder dat het waterschade is terwijl er helemaal geen water in gekomen is.
Hoelang ben je van plan deze thread nog open te laten??
Deze zou een mooie vervanger zijn voor mijn kapute

RSSD

Legacy Member
enjuu zei:
Damn, hier toch wel interesse.
Mijn gsm is momenteel kapot en ik ben niet zeker of deze gerepareerd kan worden. Nokia heeft mijn 6131 gewoon kapot teruggestuurd. Ik ben nou dagelijks aan het bellen met nokia om toch maar iets te kunnen regelen want ze zeggen ginder dat het waterschade is terwijl er helemaal geen water in gekomen is.
Hoelang ben je van plan deze thread nog open te laten??
Deze zou een mooie vervanger zijn voor mijn kapute

Staat te koop tot morgenavond zoals beschreven in de thread...

_mocking][bird_

Legacy Member
Bod €68 incl. (in de veronderstelling dat er een aankoopfactuur/bewijs aanwezig is en de batterij nog in goede staat is)

RSSD

Legacy Member
_mocking][bird_;9049152 zei:
Bod €68 incl. (in de veronderstelling dat er een aankoopfactuur/bewijs aanwezig is en de batterij nog in goede staat is)

Batterij in uitstekende staat natuurlijk.
Aankoopbewijs aanwezig,zelfs te zien op de foto's...
En enkel excl. bieden zoals gevraagd !!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan