TheClown
Legacy Member
Hallo,
Ik zou graag mijn 5 maand oude nokia 5800 willen verkopen. Hij is aangekocht op amazon.com. Garantie verloopt dus via nokia. Er zijn lichte gebruikerssporen op het scherm, geen diepe krassen maar enkel lichte opervlakkige krasjes. Komt met 8gb kaart! Doos + boektjes etc aanwezig.
Minimumbod €100
Meeneem €150
Bieden maar :applause::applause::applause:
Ik zou graag mijn 5 maand oude nokia 5800 willen verkopen. Hij is aangekocht op amazon.com. Garantie verloopt dus via nokia. Er zijn lichte gebruikerssporen op het scherm, geen diepe krassen maar enkel lichte opervlakkige krasjes. Komt met 8gb kaart! Doos + boektjes etc aanwezig.
Minimumbod €100
Meeneem €150
Bieden maar :applause::applause::applause: