Archief - Nokia 5610 en ipod touch 8gb

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Runkle

Legacy Member
Ik verkoop volgende items:

Nokia 5610 xpressmusic:

Deze is aangekocht in de herfst vorig jaar.

De gebruikelijke gebruikssporen (er is wel een heel klein stukje uit de gsm naast het scherm: ziet er uit als een grijs puntje). Voor de rest is alles er mee in orde.

Er wordt een oplader (de pin is lichtjes gebogen maar werkt nog perfect), de usbkabel en 2 *3,5 -> 2,5 jacks* meegeleverd (de originele is kapot).

foto's: niet mogelijk wegens gebrek aan fototoestel)

minimumprijs: 75 euro

ipod touch 8gb:


Deze is vorige week maandag aangekocht in Aalst en heeft dus nog altijd zijn garantie.

Op het toestel zijn de gebruikelijke gebruikssporen aanwezig (lichte krasjes op de achterkant), voor de rest is alles perfect in orde.

Alle accesoires worden meegeleverd samen met het originele doosje.

foto's:
achterkant
voorkant
in werking

minimumprijs: 150 euro
meeneemprijs: 175 euro


beiden worden weggedaan wegens aankoop iphone.

FFMR

Legacy Member
da is nen ipod. en btw, kzou die maar snel op 2dehands ofzo zetten want in de fnac kost em nog 129...

rafvg

Legacy Member
Ben vandaag nog in fnac geweest en klopt idd dat fnac 129 euro vraagt voor 8gb modellen. Deze gaan uit het assortiment verdwijnen, daarmee de lage prijs.

Runkle

Legacy Member
rafvg zei:
Ben vandaag nog in fnac geweest en klopt idd dat fnac 129 euro vraagt voor 8gb modellen. Deze gaan uit het assortiment verdwijnen, daarmee de lage prijs.

no offense maar ik geloof er niet veel van, als de site 189 euro zegt zal het hoogstwaarschijnlijk in de winkels ook wel zo zijn.

rafvg

Legacy Member
Ja kost toch 129 euro in fnac. Op het prijsplaatje stond "ipod touch 8gb EOL". Ik denk dat die EOL voor End Of Life staat, dus dat deze uit het gamma zal verdwijnen.

Ik ga dit hier niet verzinnen hoor :p

DiDoria

Legacy Member
rafvg zei:
Ja kost toch 129 euro in fnac. Op het prijsplaatje stond "ipod touch 8gb EOL". Ik denk dat die EOL voor End Of Life staat, dus dat deze uit het gamma zal verdwijnen.

Ik ga dit hier niet verzinnen hoor :p

Welke Fnac was dit? Ik heb nog 2 bonnen liggen en dan zou hij maar 100€ kosten :):):):):)

Rorschach

Legacy Member
Fnac antwerpen doet dit ook, vriend van mij heeft de dinsdag zijn iPod daar gekocht voor idd 129 euro. Kan ook zijn dat het maar tijdelijk was he, tot alles de deur uit is.

Burgernfries

Legacy Member
Kan het niet zijn dat dat van de vorige generatie is? Want ik herinner me dat Mediamarkt indertijd ook heel wat Ipods aan een goedkopere prijs heeft verkocht, omdat de nieuwe generatie er al was (dat was toen de 30gb video die uit het gamma verdween). Misschien is dat ook hier het geval? Nuja, 129 euro voor dat toestel is een koopje!

KingOfWoods

Legacy Member
Ik zou het toch wel handig vinden moest je wat foto's kunnen posten van die nokia?

N/O maar ik heb zo de indruk dat jij een niet zo voorzichtig persoon bent met zijn spullen.
Als uw ipod na een week al krassen heeft op de achterkant dan vraag ik mij toch wel een beetje uit hoe een gsm er na een jaar uitziet.

Runkle

Legacy Member
Streaker zei:
Ik zou het toch wel handig vinden moest je wat foto's kunnen posten van die nokia?

N/O maar ik heb zo de indruk dat jij een niet zo voorzichtig persoon bent met zijn spullen.
Als uw ipod na een week al krassen heeft op de achterkant dan vraag ik mij toch wel een beetje uit hoe een gsm er na een jaar uitziet.

Ik zal proberen binnenkort een paar foto's te trekken, en die krassen op de achterkant zijn van die lichte schrammetjes die je nog maar hebt van hem op tafel te leggen.

Met de gsm is nooit iets speciaals gebeurd, gewoon 1 maal gevallen (waardoor er dus een klein stukje uit is) en een beetje lomp geweest met de oplader, dat is alles.

Splackavellie85

Legacy Member
iplf zei:
Kan het niet zijn dat dat van de vorige generatie is? Want ik herinner me dat Mediamarkt indertijd ook heel wat Ipods aan een goedkopere prijs heeft verkocht, omdat de nieuwe generatie er al was (dat was toen de 30gb video die uit het gamma verdween). Misschien is dat ook hier het geval? Nuja, 129 euro voor dat toestel is een koopje!
De iPod Touch 8GB is niet geupdate toen de nieuwe generatie 32Gb- en 64GB-modellen geïntroduceerd werden. De 8GB 3G bestaat dus niet, en is gewoon 'de vorige generatie'. Het maakt dus geen verschil ;)

Burgernfries

Legacy Member
Bedankt voor de info.
Iemand een update of ze nog altijd aan 129 euro verkrijgbaar zijn? Fnac Leuven?

FFMR

Legacy Member
Is inderdaad tot de voorraad strekt. Gewoon nr. vd. Fnac opzoeken en bellen of ze er nog hebben en of er nog binnenkomen.

Gent is alleszins op :)

DiDoria

Legacy Member
off-topic

Je kan ze nog bestellen. 20€ voorschot en dan contacteren ze je. Ze garanderen niet of ze er nog aanraken maar je kan maar proberen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan