tinbie
Legacy Member
Hallo, wegens dat ik nu een iphone 3GS heb verkoop ik mijn nokia 5530
is aangekocht op 25/01/2010 in de mediamarkt te gent voor 199 euro. Ik bezit dan ook het kasticketje.
Ik zie dat hem nu bij pdashop.be Nokia 5530 XpressMusic White/Blue - PDAshop.be
189 euro staat, dus mijn vraagprijs is zeker niet te hoog.
Kleur : White - Blue (Silver)
Capaciteit : 4gb micro-sd
Staat : Enkele onopvallende krassen van gewoon gebruik.
Toestel werkt perfect. Zo zijn de oortjes en data kabel nog niet gebruikt geweest.
Beginnen bieden bij 100 euro excl. graag. En niet te ruil
Komt ook op kapaza en 2dehands.be
Groetjes
is aangekocht op 25/01/2010 in de mediamarkt te gent voor 199 euro. Ik bezit dan ook het kasticketje.
Ik zie dat hem nu bij pdashop.be Nokia 5530 XpressMusic White/Blue - PDAshop.be
189 euro staat, dus mijn vraagprijs is zeker niet te hoog.
Kleur : White - Blue (Silver)
Capaciteit : 4gb micro-sd
Staat : Enkele onopvallende krassen van gewoon gebruik.
Toestel werkt perfect. Zo zijn de oortjes en data kabel nog niet gebruikt geweest.
Beginnen bieden bij 100 euro excl. graag. En niet te ruil

Komt ook op kapaza en 2dehands.be
Groetjes