evil-geitje
Legacy Member
hey, kheb dus 'n nkia 5200 te koop, ne zwarte.
reden verkoop : mn moeder is gsm verslaafd, zij koopt, is beu na 'n week en ik verkoop
kheb de nieuwprijs draait rond de 80€
correct me if i'm wrong. met ne site bij dan wel
ht is wel enkel de gsm en de lader.
garantie zal er nog op zijn via het IMEI nr. (denk dat zo geschreven is
)
meeneemprijs is 55€.
is eventueel te ruil, samen met de camera's die'k verkoop.
als daar interesse naar is eej.
so, have fun.
grz.
reden verkoop : mn moeder is gsm verslaafd, zij koopt, is beu na 'n week en ik verkoop

kheb de nieuwprijs draait rond de 80€
correct me if i'm wrong. met ne site bij dan wel

ht is wel enkel de gsm en de lader.
garantie zal er nog op zijn via het IMEI nr. (denk dat zo geschreven is
)meeneemprijs is 55€.
is eventueel te ruil, samen met de camera's die'k verkoop.
als daar interesse naar is eej.
so, have fun.
grz.