Tjeuten
Legacy Member
Ik verkoop mijn Nokia 2652 omdat ik op zoek ben naar GSM met MP3-speler.
- Resolutie: 128x128 pixels
- Camera: geen
- Infrarood: nee
- Bluetooth: nee
- WAP 1.2.1
- GPRS
- Frequentie: 900/1800 MHz
- MMS
- FM-radio: nee
- Polyfone beltonen
- Java-technologie
- Kleur: Zwart
- Gewicht: 96.5 g
- Afmetingen B x D x H 85 x 46 x 22.9 mm
- Gesprekstijd: 3 - 3.5 h
- Stand-bytijd: 144 - 280 h
- Geleverde stroom door de batterij 760 mAh
- Batterijtype BL-4C
- Batterijtechnologie Lithium-Ion
Nieuwprijs: 99,98 euro gekocht op ( 5 april 2006 )
Garantie loopt dus nog to april 2008
Met Factuur, handleiding, originele doos en oplader
- Resolutie: 128x128 pixels
- Camera: geen
- Infrarood: nee
- Bluetooth: nee
- WAP 1.2.1
- GPRS
- Frequentie: 900/1800 MHz
- MMS
- FM-radio: nee
- Polyfone beltonen
- Java-technologie
- Kleur: Zwart
- Gewicht: 96.5 g
- Afmetingen B x D x H 85 x 46 x 22.9 mm
- Gesprekstijd: 3 - 3.5 h
- Stand-bytijd: 144 - 280 h
- Geleverde stroom door de batterij 760 mAh
- Batterijtype BL-4C
- Batterijtechnologie Lithium-Ion
Nieuwprijs: 99,98 euro gekocht op ( 5 april 2006 )
Garantie loopt dus nog to april 2008
Met Factuur, handleiding, originele doos en oplader