Anjooh
Legacy Member
Hoi,
Ik overweeg om mijn Nikon D40x te verkopen omdat ik zou willen overschakelen naar een D200.
Deze is echter een 2 maandjes oud en heeft bijna nooit mijn bureau verlaten.
Die is dus nieuw, geen schrammetje, nada, noppes
Het gaat hier dus wel enkel om de body.
Ik had er graag 550 euro voor gehad.
Indien interesse laat maar weten.
info : http://www.diskidee.be/2007/03/06/een-compacte-instapper/7340
Grtz
Ik overweeg om mijn Nikon D40x te verkopen omdat ik zou willen overschakelen naar een D200.
Deze is echter een 2 maandjes oud en heeft bijna nooit mijn bureau verlaten.
Die is dus nieuw, geen schrammetje, nada, noppes
Het gaat hier dus wel enkel om de body.
Ik had er graag 550 euro voor gehad.
Indien interesse laat maar weten.
info : http://www.diskidee.be/2007/03/06/een-compacte-instapper/7340
Grtz
