Archief - Nieuwstaat Nokia N86 8MP!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

magatsu

Legacy Member
.1 Inleiding

Ik doe deze gsm weg omdat ik hem zelf niet meer gebruik omdat ik mijn iPhone terug heb. Nieuwprijs is om en bij de 406€ op pdashop en 425€ in de FNAC.
Komt met aankoopbon van 12/10/2009, garantie gaat via Nokia zelf omdat ik deze heb aangekocht op de website zelf. Alles is nog aanwezig: usb kabeltje, oortjes, cd-rom, lader. Indien graag foto's: pm mij maar je e-mail dan stuur ik wel foto's.

.2 Objecten

  1. Nokia N86 8MP

    • Omschrijving: Goed nieuws voor de liefhebbers van fotografie, muziek en internet. Met de Nokia N86 beschikt u over dè alles-in-één oplossing die in al uw wensen voorziet.
    • Info: Nokia België - Nokia N86 8MP - Toestel
    • Minimumprijs: 250
    • Meeneemprijs: 300
    • Ruil: Stel maar iets voor, elke aanvaardbare ruil wordt beantwoord.
.3 Foto's
Garantie document (serienummer heb ik een stuk weggelaten :))
Gsm front
Gsm back
Gsm schuif 1
Gsm schuif 2
Totaalpakket

.4 Verzending

Verzending is 6,70€ (en zit niet in het bod dus excl bieden) met taxipost secur, ophalen kan ook in Leuven


Veel plezier met het bieden ^^

magatsu

Legacy Member
staat ondertussen ook op Kapaza en 2dehands.be

ook prijsdrop!:
minimum: 280
meeneem: 325

Sonina

Legacy Member
Ruil met SE w960i + bleutooth oortjes en factuur ( garantie )?

magatsu

Legacy Member
Sonina zei:
Oke, snap niet wat iedereen tegen SE heeft maarja :D

ik heb altijd maar problemen gehad met SE, knopjes dat kapot waren, gsm dat niet opstarte enzo van die zaken. heb je niets anders liggen dat je kan ruilen eventueel?

xen0n

Legacy Member
Hey,

Ben je eventueel geinteresseerd in een htc touch diamond?

magatsu

Legacy Member
mss wel. ik zal je even pm'en voor e-mail om foto's en dergelijke...

magatsu

Legacy Member
Ok nog eens een prijsdrop:

minimum: 250€
meeneem: 300€

Moes

Legacy Member
heb je zelfgemaakte foto's?
staat, gebruikssporen?
hoe lang gaat batterij nog mee?
zoek je eventueel nog andere dingen om mee te ruilen?
digicam, ps2, lg cookie ed

magatsu

Legacy Member
Foto's:
Garantie document (serienummer heb ik een stuk weggelaten :))
Gsm front
Gsm back
Gsm schuif 1
Gsm schuif 2
Totaalpakket

Staat: is zoals nieuw, velletje zit nog op scherm enkel de batterij is uit de verpakking geweest en de rest van oortjes enzo zit er nog in.
batterij: meh da weet ik niet, is zoals nieuw dus pakt nog 99,9% van zijn capaciteit zeker :).

Andere dingen om mee te ruilen:
Xbox 360 controller (wireless, plug and play bij)
xbox 360 games
en zeg maar wat jij nog liggen hebt?
wel met opleg langs jullie kant.

anders gewoon cash

Moes

Legacy Member
serieus interesse hier
nog een vraagje, kan daar tomtom op gedraaid worden?

magatsu

Legacy Member
Moes zei:
serieus interesse hier
nog een vraagje, kan daar tomtom op gedraaid worden?

nope, maar er zit standaard ovi maps op van nokia zelf en je kan er ook google maps opzetten. TomTom denk ik niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan