Archief - Nieuwe Nokia E75

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

WTFMAN

Legacy Member
Hoi,

***** VORIGE KOPER GING BINNEN DE WEEK BETALEN MAAR NOG NIX ONTVANGEN! Hij ging zijn e71 verkopen , heeft een mooi bod imo voor zijn E71 maar nam het (voorlopig) niet aan DUS TERUG TE KOOP *******


Mijn broertje doet zijn E75 weg die hij recent had gekocht maar toch zijn E71 blijft gebruiken

Deze is als nieuw , perfecte staat !

Inhoud :
Doos
Usb Lader
Toestel
Usb Kabel

Min. Prijs : 225euro excl.
Nieuwprijs + Info : Nokia E75 Silver Black - Smartphoneshop.be

Foto's :
http://i34.tinypic.com/2h3bux1.jpg
http://i36.tinypic.com/6eiv79.jpg
http://i34.tinypic.com/2r6fzfp.jpg

daydreamke

Legacy Member
200 incl geboden :) ik weet het onder de vraagprijs maar negeer het maar indien te weinig ;)

WTFMAN

Legacy Member
er staat een minimumprijs ;) Eronder wordt NIET genoteerd !!

Ook op andere plaatsen te koop !

WTFMAN

Legacy Member
Max 1maand , 1dag "gebruikt" :) Gewoon om te testen , is nooit buiten geweest dus

daydreamke

Legacy Member
Ik denk er sterk aan om hem te kopen :) Heeft u de garantiebon nog? Zit er een beschermhoes bij?

WTFMAN

Legacy Member
Nee geen garantiebon , overgekocht van iemand die hem voor een review gebruikt had ... Hij heeft ze gebruikt en dan te koop gezet op kapaza en ik heb ze overgekocht MAAR ik heb ze niet gebruikt omdat ik op dat moment een Bold had gekocht ;)

Hij is nieuw zoals in de winkel , ge kan altijd komen kijken e als ge het niet gelooft :)


Beschermhoes? Dat zit er standaard niet bij he ;)

daydreamke

Legacy Member
Ik geloof u wel maar vind het heel jammer dat er geen garantiebon bij zit ... en je bent van Gent dat is mij net iets te ver om hem te komen halen :) Ik bied 225EU incl verzenden. Mijn bod blijft geldig tot morgenmiddag 12h

WTFMAN

Legacy Member
sorry 225euro exlc MINIMUM , 230euro incl ( taxipost 24h) en tis DEAL als tegen 00u deze avond niemand meer biedt... ;)

daydreamke

Legacy Member
ok dan wacht ik nog beetje af. Heb er nog één in het vizier

WTFMAN

Legacy Member
Ok aanbod is alleen vandaag geldig e :) Moet gwn weg , was normaal ook allang weg maar hij reageert niet :(

Dus degene die voor 00u 230euro incl. biedt , wint het ! Aanbod alleen vandaag geldig daarna is terug bieden vanaf 225euro excl. !!!!!!

daydreamke

Legacy Member
ik heb momenteel een 5800 touchscreen maar kan er maar niet aan wennen. Werkt die E75 een beetje goed? Vooral het typen van berichten vind ik beu. Zijn die knopjes op de E75 van het toetsenbordje niet te klein?

WTFMAN

Legacy Member
Knopjes zijn ideaal , went zeer snel en typt zeeerrr snel ;)

E75 werkt ook heel snel , is stabiel en doet wat het moet doen ... ge kan ook altijd wa reviews zoeken , zijn mensen die elke dag ermee bezig zijn en het beter als mij weten ;)

daydreamke

Legacy Member
hmm heb ondertussen al enkele reviews gelezen maar kijk nog beetje kat uit de boom. Negatieve punten van de E75 zijn dat de menu toetsen (dus net onder het scherm) te klein zijn uitgevallen. Ben ondertussen al te laat voor je aanbod :)
Jammer dat hij zonder garantie is, anders had ik hem al gekocht ...

WTFMAN

Legacy Member
Ok no prob maar voor die prijs ga je niet veel beter vinden ... een LG is cheap maar dikke crap ;)

maarja weg = weg , meeneemprijs vervalt hiermee ook , minimumprijs blijft gelden => een goed bod wordt onmiddelijk aanvaard ...

WTFMAN

Legacy Member
daydreamke zei:
ok dan haak ik af. Veel succes met de verkoop!

Mail teruggehad ondertussen ... Wilt hem pas vrijdag afhalen ... Dus nog steeds te koop => Eerst die betaalt , krijgt hem mee :)
Dus u kan nog bieden , ik hou niets aan de kant voor iemand ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan