Archief - *Nieuw*Creative ZEN 16GB + 2GB card

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mythe

Legacy Member
Verkoop:
Creative ZEN 16GB
2GB SD card

Reden:
Zit beetje krap bij kas en zou dan toch liever een 4GB toestelletje kopen ofzo.

Prijzen:
Minimumprijs: 165 euro
Meeneemprijs: 200 euro

Andere:
Gaat buiten zodra de meeneemprijs is bereikt of onbepaalde tijd na de minimum Kan pas volgende week verzonden worden of afgehaald worden. Toestel is nog niet uit de verpakking geweest, het pikt om er is aan te prutsen, maar ga het niet doen :). Ruilvoorstellen zijn altijd welkom, liefst met hetzelfste toestel, maar dan 4GB + opleg.

Verzending:
Kilopost: 4,30 euro
Afgehaald: Ninove, Kortrijk, Gent, Mechelen
Gebracht: Een straal 15 km van Ninove

mythe

Legacy Member
bartreligion zei:
Mja, liefst ruilen tegen nen nieuwen ZEN ;). k'Wil niet teruggrijpen naar de oudere mp3's ;).

Pieter3770 zei:
Wat is dan het nut van uw minimumprijs?
Misverstandje ;). Minimumprijs mag geboden worden en hij gaat naar buiten, maar dan kan het laat ik het gewoon tijdje langer lopen.

Aangepast ;).

De meeneemprijs mag natuurlijk nog tijdje uitblijven, aangezien ik toch maar in de loop van volgende week terug thuis ben en op kan sturen :).

crashbe

Legacy Member
interesse in een Zen Vision M 30gb zwart ?
Geen enkele krassen want er zit een shieldzone op !

mythe

Legacy Member
Mij iets te groot. Koop altijd een MP3tje voor compact te zien. Niet voor nen draagbaren TV mee te hebben ;).

Mooi aanbod, maar spijtig genoeg niet mijn ding.

snoopertrooper

Legacy Member
ruilen tegen een HDDVD speler van Toshiba met hdmi, optische en coax aansluiting +
upscaling tot 1080p van gewone dvd's
Dit is dus een high definition dvd speler en dus GEEN gewone dvd speler met harde schijf.

dnoiz

Legacy Member
Bod: €175,00 afgehaald

(we zien wel waar als het zover is, maar Gent en Mechelen moet geen probleem zijn)

- als hij wel degelijk *nieuw* is - dus nog garantie
- er een factuur wordt meegeleverd

Wat is de leeftijd van toestel ?

G.

mythe

Legacy Member
@snoopertrooper: moest het blu-ray speler zijn (PS3 ofzo) k'had nog getwijfeld. Maar HD-DVD riskeer ik mij momenteel niet.
@Dnoiz: genoteerd, in geval je akkoord gaat met volgende natuurlijk:
Leeftijd: cadeau gekregen, dus weet neit exact, maar denk 1-2 maand maximum.
Hij is wel degelijk NIEUW, plastiekjes er nog voor.
Garantie kan ook zonder factuur, rechtstreeks via Creative.

dnoiz

Legacy Member
mythe zei:
@Dnoiz: genoteerd, in geval je akkoord gaat met volgende natuurlijk:
Leeftijd: cadeau gekregen, dus weet neit exact, maar denk 1-2 maand maximum.
Hij is wel degelijk NIEUW, plastiekjes er nog voor.
Garantie kan ook zonder factuur, rechtstreeks via Creative.

Dan kan je vrij eenvoudig het aankoop bewijs vragen aan diegene die je het cadeau gedaan hebt. Als je geen aankoop bewijs/factuur kan leveren dan moet ik er nog eens over nadenken want voor zo'n €50,00 meer ben ik zeker van mijn garantie. Laat nog iets weten dan bevestig ik mijn bod (of niet).

Vraagje, hoe gaat dat "rechtstreeks via Creative" ?

G.

phate_13

Legacy Member
Mss ook geïntresseerd.

Waar is het toestel gekocht, kun je nog aan die factuur geraken?
Dat is normaal gezien nog altijd makkelijker dan bij creative zelf denk ik? :)

En voor die ruil, hoeveel euro zou je een nieuwe (nog niet uit de verpakking gehaalde met factuur) Zen 4GB waard vinden? :)

dnoiz

Legacy Member
mythe zei:
Creative zelf is daar zeer goed in. Nooit problemen van gehoord. Ze sturen meestal zelfs nieuwe op!

Trouwens, de winkel stuurt hem ook naaar Creative hoor.

Er is wel een groot verschil tussen "factory warranty" (12 maanden vanaf productie datum) en de wettelijke garantie van België (24 maanden vanaf aankoop datum). Het kan dus goed zijn dat die eerste vorm van garantie bijna afgelopen is voor ik hem zelf gebruikt heb.

Sorry zonder factuur/aankoopbewijs kan ik je er zoveel niet voor geven.

De URL die u geeft, heeft als 3de stap,

Code:
Zorg dat U uw aankoopbewijs bij de hand heeft voor validatie van uw garantie.

G.

mythe

Legacy Member
dnoiz zei:
Er is wel een groot verschil tussen "factory warranty" (12 maanden vanaf productie datum) en de wettelijke garantie van België (24 maanden vanaf aankoop datum). Het kan dus goed zijn dat die eerste vorm van garantie bijna afgelopen is voor ik hem zelf gebruikt heb.

Sorry zonder factuur/aankoopbewijs kan ik je er zoveel niet voor geven.

G.
Mja, probeer achter de factuur te geraken, zou in NL zijn gekocht.
Enja, kan ik ook niet veel aan doen. Nieuw kost hij nog altijd 250 euro.

En als je een MP3 met liefde behandeld moet je hem niet in garantie sturen.

Als ik thuis ben zal ik Creative dan wel is bellen hoe het zit met de garantie.

mythe

Legacy Member
dnoiz zei:
€233,00 met gratis verzending ;)

G.
Ook goed, en ik vraag minimum 165 en hij is nieuw. Dus nog steeds 85 euro goedkoper.
Want je mag er 10 euro bij doen voor het SD kaartje! Dus mijn meeneemprijs ligt 40 euro onder de nieuwwaarde.

En dan moet je hem voor de garantie ook constant opsturen, wat ook niet veel beter is dan naar creative te sturen he :p. k'Zeg het je, als je MP3 met liefde behandeld moet je hem niet binnen doen.

dnoiz

Legacy Member
mythe zei:
Ook goed, en ik vraag minimum 165 en hij is nieuw. Dus nog steeds 85 euro goedkoper.
Want je mag er 10 euro bij doen voor het SD kaartje!

Ik zeg niet dat je prijs verkeerd is. Ik wil er alleen dat geld aan geven onder de genoemde voorwaarden. Laten we het hierbij laten zodat je verkoop kan doorgaan. Succes nog.

G.

mythe

Legacy Member
dnoiz zei:
Ik zeg niet dat je prijs verkeerd is. Ik wil er alleen dat geld aan geven onder de genoemde voorwaarden. Laten we het hierbij laten zodat je verkoop kan doorgaan. Succes nog.

G.
No problem. Dan zoek ik wel verder :-). vrijdagavond staat hij ook elders.
En dan zal ik hopenlijk weten of ik aan het aankoopbewijs geraak of niet.

Zolang ik het aankoopbewijs niet kan garanderen:
Meeneemprijs: 190 euro

mythe

Legacy Member
Meeneemprijs gedaald!

Komaan mensen, 80 euro minder dan de nieuwprijs!
Gaat morgen na mijn examens ook op Gunk, Tones, 2de hands, Loveno, mctforum, kapaza.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan