heb alles nog van het toestel het is een zwarte azerty belgisch toestel
is aangekocht bij TPH is 3 maand oud denk ik
350 is de minimum
foto's kan ik doormailen bij interesse
laat zeker ietske weten
doe hem weg omdat k een iphone heb en de nokia amper gebruik