Archief - N97 te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheClown

Legacy Member
omdat de vorige koper heeft afgehaakt start ik een nieuwe thread.

N97;
Het toestel verkeerd in een uitstekende staat! Het is een zeer veel zijdig toestel me ongelofelijk veel mogelijkheden. Toestel komt met; de doos, oplader, datakabel, carkit en de oortjes (nog nooit gebruikt, in verpakking!)

Alleen serieuze boden aub

€350


N97 als nieuw! aangeboden > Nokia > Telecommunicatie > kapaza.be

Hier staan fotos op

TheClown

Legacy Member
bod noted useless, en een mini heeft minder geheugen, kleiner scherm, geen nav button, kleinere batterij, etc en kost minder in de winkel, is uitgekomen als een goekopere versie van de N97 niet als een verbetering, dus geen appelen met peren vergelijken aub.

TheClown

Legacy Member
ruil enkel tegen iphone 3GS, aangekocht bij F-Mobile heb document van nokia voor de garantie

Hitm@n

Legacy Member
Ik zie in je vorige tread dat het toestel uit Nederland komt...is er dan een verschil met deze uit belgie? Je vorige koper zeg daar iets ivm met software die er niet op zou werken..

TheClown

Legacy Member
alle software werkt er probleemloos op, ik heb ook aangetoond dat de software van de vorige koper er wel op werkte, de firmware is exact dezelfde als die van een belgische phone, het enige probleem zei hij was dat hij zijn woordenboeken van Slovoed niet kon installeren, omdat deze alleen werkte op belgische IMEIs, wat eigenlijk weinig relevant is voor 99.9999% van de kopers, maar bij deze staan ze dus wel op het toestel.

kibo

Legacy Member
Offtopic verwijderd,
volgende die offtopic gaat mag zich aan infractions verwachten.

@ts
je moet geen nieuwe thread starten,
gewoon report indienen voor eventuele onnodige posts te verwijderen

TheClown

Legacy Member
vanwaar komen jullie aan de gedachte dat er iets scheelt aan de nokia????????

WTFMAN

Legacy Member
Splackavellie85 vroeg daarstrx wat er "verkeerd" was ...

Ik denk dat het hierop slaat "Het toestel verkeerd in een uitstekende staat!"

Kan fout zitten ...

TheClown

Legacy Member
oke verkeert is met een t sorry daarvoor.... is dit een flauwe grap ofzo?

C-Raz

Legacy Member
Goed, ik was de vorige koper en ik heb de garantie gekregen van de verkoper dat het toestel in uitstekende staat is.

Bekijk de foto's en u kan het zelf zien!

De verkoper zelf is zeer vriendelijk en correct! Dus hij is zeker te vertrouwen

Ik heb het toestel niet gekocht omdat het mogelijk problemen kan geven met mijn gekochte software aangezien het een nederlands toestel is (het kan ook perfect functioneren maar ik wil dat risico niet nemen)

maar het is een uitstekend toestel!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan