hystrix
Legacy Member
IK verkoop mijn zwarte N93. Hij is nog geen jaar oud en nog zeker garantie op.
Komt samen met de doos en de accessoires, oplader, software, enz.
richtprijs: 150 euro
Doe maar een bod.
foto's:
Foto's oploaden lukt niet. Dus wie echt interesse heeft vraagt het maar en dan mail ik de foto's gwn door.
Komt samen met de doos en de accessoires, oplader, software, enz.
richtprijs: 150 euro
Doe maar een bod.
foto's:
Foto's oploaden lukt niet. Dus wie echt interesse heeft vraagt het maar en dan mail ik de foto's gwn door.
?