Spectre
Legacy Member
Beste mensen,
ik ben in het bezit van een Motorola V3. Maar samen met mijn W880i is deze wat overbodig dus mag deze weg. Ik zoek nog een MP3-speler a la Zen, Ipod, Iriver, ... geef maar wat jullie ruilen. Mag ook iets anders zijn maar geen GSM. Cool hard cash is ook altijd goed.
GSM is in perfecte staat en komt met een lader.
Grtz
een Nintendo DS is ook altijd goed
ik ben in het bezit van een Motorola V3. Maar samen met mijn W880i is deze wat overbodig dus mag deze weg. Ik zoek nog een MP3-speler a la Zen, Ipod, Iriver, ... geef maar wat jullie ruilen. Mag ook iets anders zijn maar geen GSM. Cool hard cash is ook altijd goed.
GSM is in perfecte staat en komt met een lader.
Grtz
een Nintendo DS is ook altijd goed


