Spectre
Legacy Member
Ik ruil mijn Motorola Razr V3 Black tegen een andere gsm. Gsm is in perfecte staat met een kleine kras naast het buitenste schermpje, niet storend dus. GSM komt met doos, lader en boekjes. GSM is gekocht begin dit jaar bij Photohall dus nog een jaar en enkele maanden garantie.
Geef maar een ruil of desnoods een bod voor deze mooie gsm.
ruilen tegen iets uit dezelfde prijsklasse.
V3 kost nog 149 euro bij The Phone House.
- W810i
- K750i
- W950i
- Sony Ericsson Z710i
- Sony Ericsson W710i
- Samsung E900
- Samsung E370
- Samsung E250
- Samsung E720
- Sony Ericsson W200i
kan altijd wat opleggen eh
Geef maar een ruil of desnoods een bod voor deze mooie gsm.
ruilen tegen iets uit dezelfde prijsklasse.
V3 kost nog 149 euro bij The Phone House.
- W810i
- K750i
- W950i
- Sony Ericsson Z710i
- Sony Ericsson W710i
- Samsung E900
- Samsung E370
- Samsung E250
- Samsung E720

- Sony Ericsson W200i
kan altijd wat opleggen eh


