Archief - Motorola MOTORAZR² V8

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ctgilles

Legacy Member
Nieuw, in de doos en simlockvrij. T Mobile branding op de soft, maar zoals altijd makkelijk te herflashen naar een firmware naar uw keuze.
Alle toebehoren inclusief.

http://img262.imageshack.us/img262/5169/dsc08528lw2.jpg
http://img411.imageshack.us/img411/2044/dsc08529nn3.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/2281/dsc08532aw7.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/7632/dsc08542nn2.jpg
http://img254.imageshack.us/img254/3869/dsc08546od6.jpg
http://img249.imageshack.us/img249/9646/dsc08539wo6.jpg

Verzending (en risico) voor koper of afhaling in Betekom.

Gaat enkel weg bij een degelijk bod en daarom ook onder voorbehoud. Geen richtprijs, het toestel is splinternieuw dus ik vertrouw erop dat de bieders genoeg verstand tonen bij hun prijzen.

KinGleR

Legacy Member
wordt er geruild? Indien ja wat denk je van een Nokia N80i met alles erop en eraan?

Heb je factuur?

a3ke

Legacy Member
reden verkoop ?
garantie ?

nog iets nodig van pc hardware en/of andere gsm (N93 met opleg van u kant dan) ?

ctgilles

Legacy Member
Aankoop augustus, reden verkoop: dubbel gebruik (atm)
Geen geruil iig

sarnath

Legacy Member
sorry voor offtopic, maar herflashen makkelijk, voor u dan of voor iedereen, zit namelijk met een motorola die nieuwe firmware nodig heeft. Indien ge kunt helpen, pm pls.

zeer mooi toestel trouwens :)

ctgilles

Legacy Member
Deze heb ik gekocht van een Duitser uit een contractverlenging bij T Mobile. Reçuutje zit erbij, en afaik is die garantie Europees (was toch zo met mijn Nokia, die heb ik eens in Duitsland laten maken en was een Belgisch toestel)

Het was weer zo'n impulsieve eBay aankoop :rofl: maar met 2 GSM's ben ik dus niets ;) Ofwel verkoop ik deze ofwel verkoop ik mijn 3 maand oude SE K810i (zie voorbehoud in threadstart)

En gezien de prijzen denk ik dat de SE vertrekt. De Motorola is vandaag pas verzonden in Duitsland en zal ergens volgende week bij me aankomen. Ik ga die dus even uitproberen, maar als het zo'n ramp is gelijk de RAZR V3i D&G die ik voor de vriendin heb gekocht vliegt hij toch wel denk ik.

@Linckxs: geen idee, zoek eens rond en laat me iets weten dan :) Door het bos zie ik de bomen niet meer intussen :(
Hier staat al wat info: http://forums.mobiledia.com/forum54.html

Lon$daLe

Legacy Member
deze v8 komt op 28-08 in belgie rond de 399 € voor het losse toestel , ter info :)

Lon$daLe

Legacy Member
pixmania leverbaarheid moet je altijd met een korreltje zout nemen , met de U600 was het ook zo , kon je nog 2 weken wachten ook al zei de site leverbaar , altijd best bellen bij pixmania en effectief iem vrage die nederlands kan op deftig niveau

hellraiser

Legacy Member
En opgelet bij pixmania, over het algemeen geen nederlandse toestellen.

sorry voor :offtopic:
Beschouw maar als free up

a3ke

Legacy Member
hellraiser zei:
En opgelet bij pixmania, over het algemeen geen nederlandse toestellen.

sorry voor :offtopic:
Beschouw maar als free up

alle 3 dat ik er ooit heb besteld konden in nederlands gezet worden hoor , np (prefereer altijd engels)

wel bij 1 samsung had ik enkel franse handleiding (maar lang leve internet)

ctgilles

Legacy Member
De toestellen bij PM zijn in stock afaik (deze V8 toch) en het zijn Franse toestellen. Koop er daar dan maar één want ik ga hier toch niet aan mijn prijs komen :sop:
Als het nu toch een rottoestel is zal ik de prijs misschien nog wat verlagen. Maar da's dan afwachten tot volgende week.

Wat zou ik btw nog krijgen voor die K810i?

a3ke

Legacy Member
Denk nog een heel pak minder dan huidig bod van mezelve imho

Met die W950i's aan 199 € doen alle andere W en K modellen heel hard in prijs

Lon$daLe

Legacy Member
jij zegt van een duitser uit contract bij t mobile , maar zijn zo contracten niet gesimlockt zoals in NL ?

en hoe makkelijk is het voor die firmware te flashen naar normaal ?

indien antwoorden me bevallen 250 € excl.

ctgilles

Legacy Member
Ze zijn niet allemaal locked tegenwoordig. Meestal hebben ze enkel branding op de software (TM foto bij opstarten of een TM theme)
Herflashen zal nog niet voor meteen zijn heb ik gezien bij MotoModders omdat hij nog nieuw is en in de VS 450$ kost, wat nogal duur is daar.

Maar ik wil er meer geld voor, anders verkoop ik mijn K810i gewoon.

@a3ke: een W is iets volledig anders dan een K hè! ik heb liever een K810i met 3.2MP en Xenon flits dan zo een W950i gedrocht dat veel te groot is en een walkman is ipv een digicam. (ik heb de W900i gehad en was er niet zo blij mee, de 950 is imo iets minder erg)

Lon$daLe

Legacy Member
mja ik wil meer zeg dan een richtprijs of minimumprijs , nieuwprijs op pix is 350 en phonehouse 370 met inruiling

verhoogd bod van 275 € dan tot je tenminste met minimumprijs afkomt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan