Archief - Motorola MOTORAZR V3 & Nokia 6230i

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Astro

Legacy Member
Hi,

Ik verkoop dus 2 mobiele telefoons:

1) Motorola MOTORAZR V3
- kleur zwart, quadband...
- Aangekocht op 31/03/2007 in Phonehouse in Aalst, dus nog 1 jaar en 2,5 maand garantie, factuur is uiteraard bijgeleverd.
- Doos, oortjes, boekjes, kabels aanwezig
- Klein krasje op intern scherm, niet storend voor de rest in PERFECTE STAAT als nieuw, bijna niet gebruikt, na 6 maand nokia 6230i beginnen gebruiken en deze terug in de doos gestoken
- laatste versie van deze V3

nieuwprijs toen: 139 euro
nieuwprijs nu: 99 euro
minimum prijs: 40 euro excl
meeneemprijs: 70 euro excl

2) Nokia 6230i
- incl 512 MB MMC kaartje (MP3/foto/...)
- 2de hands aangekocht hier op forum
- zonder factuur/doosje/...
- originele nokia lader aanwezig
- 3 covers (origineel grijs = redelijke staat/fake bordeaux = slechte staat/origineel zwart = slechte staat)
- werkt PERFECT en voor mij nog altijd de beste nokia gsm (dagdagelijks in gebruik gewoon en met carkit in wagen)

nieuwprijs toen: ? euro
laatste nieuwprijs nu: 172 euro
minimum prijs: 30 euro excl
meeneemprijs: 60 euro excl

Gaan allebei buiten wegens aankoop Nokia 7500 Prism.
Ikzelf ben van Lebbeke en prefereer afhaling, verzending kan indien nodig, mits bijbetaling.

CAPS

Legacy Member
Kunt ge een foto van die nokia maken? En hoelang gaat de batterij mee? En hoe oud is die?

mvg

Astro

Legacy Member
Foto van nokia heeft niet veel zin daar die er altijd goed uitziet als je er nieuwe cover op zet. Zoals in beginpost vermeld zijn er 2 in niet zo'n goede staat en het zilvere ziet er nog best uit (alleen kleinde krasjes op achterkant van sleutels). Ik gebruik hem met de zwarte cover, ook al zijn er wat krassen op werkt die gsm supergoed. Hij gaat volgens mij zonder bluetooth te gebruiken 4/5 dagen mee. Ouderdom weet ik niet direct, maar volgens mij staat er één (of zelfs de laatste) van de laatste firmwares op v 3.88 (juli 2006). Zelf nooit laten updaten, zou niet ouder dan 1,5 jaar kunnen zijn dus.
Voor mij is dit nog altijd één van de beste Nokia's. Supersnel, lange autonomie, loopt nooit vast...

Afhaling is idd geprefereerd.

UPDATE MEENEEM BIJ AANKOOP BEIDEN TEGELIJK IS 110 EXCL

CAPS

Legacy Member
Astro zei:
Foto van nokia heeft niet veel zin daar die er altijd goed uitziet als je er nieuwe cover op zet. Zoals in beginpost vermeld zijn er 2 in niet zo'n goede staat en het zilvere ziet er nog best uit (alleen kleinde krasjes op achterkant van sleutels). Ik gebruik hem met de zwarte cover, ook al zijn er wat krassen op werkt die gsm supergoed. Hij gaat volgens mij zonder bluetooth te gebruiken 4/5 dagen mee. Ouderdom weet ik niet direct, maar volgens mij staat er één (of zelfs de laatste) van de laatste firmwares op v 3.88 (juli 2006). Zelf nooit laten updaten, zou niet ouder dan 1,5 jaar kunnen zijn dus.
Voor mij is dit nog altijd één van de beste Nokia's. Supersnel, lange autonomie, loopt nooit vast...

Afhaling is idd geprefereerd.

UPDATE MEENEEM BIJ AANKOOP BEIDEN TEGELIJK IS 110 EXCL

Nuja een foto is altijd fijn, ik koop niet graag iets zonder het te zien en ik denk dat ik niet de enige ben. En zit er zo een batterij in?

Astro

Legacy Member
Bij motorola zit USB kabel bij. Bij Nokia niet, maar voor 5 euro kan ik er een bluetooth stick bijgeven die alleen op XP werkt. Je kan ook die MMC kaart in kaartlezer steken en zo MP3's overzetten...

ORIGINELE OORTJES ZIJN ZOWEL BIJ MOTOROLA EN NOKIA 6230i BIJGELEVERD!

Foto's volgend straks...

En inderdaad een BL5C batterij en misschien zelfs nog een reserve, ga ik straks testen...

Astro

Legacy Member
FOTO's

(2de op foto is een 6230i die in water is gevallen van neef, misschien handig voor wisselstukken, gaat niet meer aan)

Astro

Legacy Member
OK wordt dan 65 inclusief verzending, afhandeling gebeurt via MSN

DUS

- 6230i verkocht aan capsy voor 65 euro incl
- V3: bod van Michiel0912 voor 40 excl

CAPS

Legacy Member
Michiel0912 zei:
Ik bied de meeneemprijs voor beide toestellen tezamen.

Weet niet als je kan lezen maar :

Astro zei:
OK wordt dan 65 inclusief verzending, afhandeling gebeurt via MSN

DUS

- 6230i verkocht aan capsy voor 65 euro incl
- V3: bod van Michiel0912 voor 40 excl

Michiel

Legacy Member
Astro had me daarstraks nog een mail gestuurd met de vraag of ik interesse had in beide. Ik ben daarjuist pas thuisgekomen en heb hem direct gemaild dat ik de beide wil voor zijn meeneemprijs... Dus ben ik nog op zijn antwoord aan het wachten.

En lezen heb ik geen probleem mee...:ironic:

Astro

Legacy Member
Michiel0912 zei:
Astro had me daarstraks nog een mail gestuurd met de vraag of ik interesse had in beide. Ik ben daarjuist pas thuisgekomen en heb hem direct gemaild dat ik de beide wil voor zijn meeneemprijs... Dus ben ik nog op zijn antwoord aan het wachten.

En lezen heb ik geen probleem mee...:ironic:

Ik heb je pm en mail gestuurd met msn adres, ff voor te msn'n
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan