Archief - Motorola Droid / Acer Liquid / Palm Treo 650

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sanderg14

Legacy Member
Motorola Droid (Milestone)
-Qwerty
-Simlockvrij
-EU
-Belgische factuur en garantie!
-is nieuw en gesealed
-alles erbij

Meeneemprijs: 499 euro

Acer Liquid:
-Snapdragon
-EU
-Simlockvrij
-Belgische factuur en garantie!
-is nieuw en gesealed
-alles erbij

Meeneemprijs: 350 euro

Palm Treo 650
-heeft een softwareprobleem: bootloop
-in goede staat met originele doos en accessoires

Meeneemprijs: 25 euro

sanderg14

Legacy Member
Minimumprijs: 340
Het is er eentje met een SD kaartje van 8 gb.
Batterij gaat ongeveer 1,5 dag mee

Conroe

Legacy Member
Hoe kom je aan die toestellen?
Zijn toch hier niet verkrijgbaar?
Check ook mijn privébericht!

Young1

Legacy Member
ik veronderstel dat je wrs geen intresse hebt om die droid te ruilen met een htc hero + opleg?

vd.OpTiCaL

Legacy Member
ook interesse in vanwaar ze komen. Als alles koosjer is heb ik mss wel interesse in de Droid.

sanderg14

Legacy Member
Aangekocht via invoerder (contactpersoon).
Wereldwijde garantie, werkt volgens hetzelfde principe als HTC

Young1

Legacy Member
heb het eens opgezocht en die Milestone /droid is nog niet in België te koop maar je kan hem als je wilt gewoon bij onze noorderburen kopen en laten overkomen en je betaald evenveel als voor dit toestel van Sanderg14..
tenzij sanderg14 mss iets aan zijn prijs doet..

Conroe

Legacy Member
Wat ben je dan met zo'n toestel als je het hier toch niet kan gebruiken? :ironic:

sanderg14

Legacy Member
Toestel kan je hier zeker gebruiken.
En als je in Nederland een shop vind die hem aan dezelfde prijs verkoopt mag je me zeker laten weten :)

Conroe

Legacy Member
Heb je die Motorola Droid zelf al onder handen genomen, Sander?
Wat zijn jouw ervaringen hiermee?
Schijnt niet zo goed te zijn als men beweert...
Met welk toestel valt deze trouwens best te vergelijken?

sanderg14

Legacy Member
Acer niet te ruil.
Motorola Droid heb ik zelf als main toestel.
Kwaliteit heel goed, snelheid is ook goed.
Valt te vergelijken met een iPhone 3GS alleen dan iets degelijker en andere ervaring.

Young1

Legacy Member
ja klopt zoals Dider zij.. das ook de site waar ik hem zag staan.

dus als ik het goed lees is Sanderg het toestel al aan het gebruiken.. dus jij verkoopt een 2dehands gsm voor dezelfde prijs als een nieuwe gsm?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan