hellraiser
Legacy Member
Ik verkoop mijn een maand oude Mio c520t omdat ik een htc touch wil kopen (en ik niet alles tegelijk kan hebben hee
)
Is echt een prachttoestel, breedbeeld, prachtig scherm (is in zonlicht veel beter dan tomtom)
Komt met faktuur en zoals gezegd, in splinternieuw toestand.
Gaat weg voor een vaste prijs: 330 euro.
Heb daar 400 euro voor betaald bij Vandenborre.
Af te halen in Overmere of opsturen maar dat vind ik wat riskant.
http://www.mio-tech.be/nl/gps-navigatie-toestel-Mio-C520t-overzicht.htm
Staat hier, op 2dehands en kapaza
) Is echt een prachttoestel, breedbeeld, prachtig scherm (is in zonlicht veel beter dan tomtom)
Komt met faktuur en zoals gezegd, in splinternieuw toestand.
Gaat weg voor een vaste prijs: 330 euro.
Heb daar 400 euro voor betaald bij Vandenborre.
Af te halen in Overmere of opsturen maar dat vind ik wat riskant.
http://www.mio-tech.be/nl/gps-navigatie-toestel-Mio-C520t-overzicht.htm
Staat hier, op 2dehands en kapaza

330€