Archief - Lot van Dvds 1-2 euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snowwhitesoils

Legacy Member
Wegens Blu-Ray en nooit meer in gebruik,

Mission Impossible 1
Mission Impossible 2
Mission Impossible 3
The Bourne Identity (Blockbuster uitvoering)
White Noise
Hannibal
Hitcher
CSI miami S1
CSI miami S2
The Blair Witch Project
The green mile
War of the worlds
Flushed Away
Spiderman
Spiderman 2
House of wax
Man about town
Ace ventura pet detective
Ace ventura when nature calls
Hustle & Flow
Jackass the movie
Jackass 2
Jackass 2.5 (ex rental)
V for Vendetta
Big momma's house
Dude where's my car
Road trip
Urban ghost story
Topgun
I am legend
The godfather
Donnie brasco
Scary movies
Derailed
Fast And furious 1, 2 , 3 In box
Bandits
The grudge
Four brothers
The last samurai
Kill bill 2 (tinnen collectors doosje)
Kiss of death
Unrest (ex rental)
Final Fantasy 7 (tinnen doosje)
Dejavu

Regels zijn simpel, eerst hoop ik iemand te vinden die alles in lot wilt kopen (45 stuks in totaal)...

Alles voor een prijs van 75 euro(excl) !
Dat is 1-2 euro/ dvd

Want ik houd mij liever niet bezig met alles appart gaan te verkopen...

snowwhitesoils

Legacy Member
Ik ben van limburg Bilzen, Maak er 60 van en ik noteer het

snowwhitesoils

Legacy Member
up

Alles voor 50 euro zonder de matrix dvds is mij ok

Angelox3

Legacy Member
Aangezien er excl. staat, neem ik aan dat je verzendt.
50 euro excl. en zonder de 3 Matrix DVD's.

Hoeveel bedragen de verzendkosten dan?

snowwhitesoils

Legacy Member
Angelox3 zei:
Aangezien er excl. staat, neem ik aan dat je verzendt.
50 euro excl. en zonder de 3 Matrix DVD's.

Hoeveel bedragen de verzendkosten dan?

Hallo ik zie dat american beauty nog niet uit is op blu-ray, dus als je wilt noteer ik voor 50 excl. (zonder matrix films en zonder american beauty als dat ok is ?) En verzending is natuurlijk mogelijk in een grote doos (zal wss tegen de 5-6 euro zijn).

Mvg

Angelox3

Legacy Member
Is voor mij goed, dus zonder 3 Matrix en zonder American Beauty, 50 excl.

Wanneer ben je van plan af te sluiten?

DJones

Legacy Member
The green mile
V for Vendetta

mocht deze uit de collectie appart verkocht kunnen worden

10€ incl

snowwhitesoils

Legacy Member
Sorry pakket krijgt voorrang dat ik alles zeker kwijt ben :)

Bod genoteerd van Angelox, ik zal gewoon die paar dvds ook uit de lijst verwijderen dan.

Ik sluit vrijdagavond af om acht uur.

The_Poet

Legacy Member
I am legend
Final Fantasy 7 (tinnen doosje)

als de verkoper of de winnaar deze anders te koop willen stellen, kan ik wel interesse tonen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan