Archief - Logitech Z680 5.1 (505 Watt RMS)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Hello,

Dit setje verkoop ik omdat ik een te kleine kamer heb (3.5*3.5 ofzo) :-)
voor de deze overkill speakers & dat ik geen plaats heb
om de speakertjes deftig te plaatsen zonder het mij stoort.

Speakers in goede staat. Met de nodige kabels om 5.1 aan te sluiten.
Zie specs voor details & aansluitingen:

* Totaal vermogen: 505 watts RMS
* Subwoofer vermogen: 185 watts RMS
* Frequentiebereik: 35Hz - 20kHz MAX SPL : 114 dB
* Signal-to-noise ratio: >100 dB (A)
* Input impedantie: 10,000 ohm
* Surround Sound Effects: Hardware decoder voor Dolby Digital & DTS soundtracks, Dolby Pro Logic II
* Aansluitingen: 1x digitaal optisch, 1x digitaal coaxiaal, 1x 6 kanaals direct (3 stereo-mini connectors), 1x Analoog stereo-mini voor MP3 or MiniDisc spelers.
* 8" subwoofer met houten behuizing.


Doos, afstandsbediening en kabels dat standaard meegelerd zijn zitten erbij!
Er zijn genoeg reviews op internet... alsook foto's, maar ik zal ook nog wat
foto's van mij online zetten zodra er reactie is.

Prijs... goh, niet echt direct een idee... vind geen nieuwprijzen meer...
minimum 100?


ZONDAG: 17u+- Rij ik van Dworp => Sint Niklaas
Maandag: Dworp => Aalst => Hechtel eksel.

Zo zie je maar of ik niet toevallig niet kan leveren ;-)

Vochtig

Legacy Member
€ 110 afgesproken aan afrit beervelde, lukt dat ? Factuurtje zit erbij ?

XYRIS

Legacy Member
medionsux zei:
100 geleverd in Dilbeek.

Vochtig zei:
€ 110 afgesproken aan afrit beervelde, lukt dat ? Factuurtje zit erbij ?

Factuur? dit zijn al "oude" baffels dat je niet meer kan kopen.
Denk als je één van de laatste zou hebben dat je garantie ook al
weg zou zijn.

Afrit beervelde... valt te zien...Normaal vertrek ik zondag naar sint
niklaas vanuit Dworp => Ring => A12

Indien ik vanuit Roosdaal vertrek passeer ik daar ja...

Plato

Legacy Member
okay dan, 115 geleverd in Dilbeek. Maar dan liefst wel snel afgehandeld, dit weekend want ik ga op vakantie.

XYRIS

Legacy Member
medionsux zei:
okay dan, 115 geleverd in Dilbeek. Maar dan liefst wel snel afgehandeld, dit weekend want ik ga op vakantie.

Deal, is makkelijkste voor mij.
Ben je morgen thuis?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan