Archief - Logitech Z5500 5.1 speakerset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jochen_b

Legacy Member
In goede staat, werkt perfect! Zeer goede surround set voor deze prijs!

Incl. 4 zelfgemaakte metalen statiefjes indien gewenst. (Deze zijn misschien niet zo mooi maar kunnen wel praktisch zijn)

Z5500.jpg


Hier staat alle technische info over deze set:

http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_speakers/devices/224&cl=nl,nl

prijs: 199 euro

swuis

Legacy Member
graag eigen foto's graag. hoe rap zou je willen verkopen? kheb nl sterke interesse, maar moet eerst nog het geld ervoor kunnen bijmekaar rapen...

Grtz

jochen_b

Legacy Member
Ik zal asap foto's maken! Set is nog prima in orde in ieder geval.
Mag meteen weg, dus wie er eerst om komt is de gelukkige.

Olivier_Twister

Legacy Member
mm 200 euro ben wel geintresseerd!!
reden van weg doen?
hoe oud zijn de boxen?
nog garantie?
hebben de boxen last van soort probleem?

mvg

jochen_b

Legacy Member
Reden van verkoop is dat ik een homecinemasysteem van harman kardon besteld heb.
Set is ongeveer 1,5 jaar oud. Moet even checken hoe lang de garantie precies is bij logitech.
De boxen werken perfect, geen enkele heeft een probleem. Testen is uiteraard geen probleem.

Waterboyke

Legacy Member
[-Driss.aE-];9416653 zei:
Geen plopjes probleem? :p
Die plopjes kun je hebben als je de set in ne kattekop (meerder priezen in één) ofzo steekt ! Komt omdat de andere toestellen voor eventuele stroompiekjes kunnen zorgen om het simpel uit te leggen en daardoor die plopjes soms ! Ge moet die gewoon in een pries steken waar de set dus helemaal alleen in steekt ! Staat zelfs in de handleiding ook. ;)

Olivier_Twister

Legacy Member
mm ik ben zeer geintresseerd he...
als je nu nog eens wat fotos zou willen plaatsen, dan ben ik waarschijnlijk verkocht!!!

Kralcarsi

Legacy Member
stomme vraag maar moet het toch stellen. Is er een optische kabel bij?

jochen_b

Legacy Member
Je krijgt alles wat er standaard bij zat, geen optische kabel dus.
Ik ben er ondertussen achter gekomen dat ik de originele verpakking van deze set ook nog heb.
Ik heb 2 foto's gemaakt met mijn gsm, sorry dus voor de slechte kwaliteit (ik heb momenteel geen fototoestel ter beschikking)

http://img267.imageshack.us/my.php?image=74755282sp6.jpg
Hier zie je hoe de statieven eruit zien. Zoals ik zei zijn ze niet mooi maar wel handig en kostenbesparend :)

http://img391.imageshack.us/my.php?image=74755283hw4.jpg (is wel een beetje stoffig zie ik nu:))

De subwoofer heb ik geen foto van, maar die is ook perfect in orde (net als de rest van de set)

Olivier_Twister

Legacy Member
ziet er idd nog als nieuw uit he...
mmm ik heb het geld ook liggen zit in twijfel, koop ik deze of koop ik ze nieuw mmmmm
is het ook 200 euro inc die stavieven

jochen_b

Legacy Member
ja de statieven krijgt de koper er gewoon bij, ik ben er toch niks meer mee.

Olivier_Twister

Legacy Member
jochen_b zei:
ja de statieven krijgt de koper er gewoon bij, ik ben er toch niks meer mee.

ok ok, ik ben geintresseerd, zekers voor deze prijs valt nog mee want nieuw kosten ze nog 350-399 euro

Olivier_Twister

Legacy Member
een vraagje, zie jij het zitten om het te komen brengen tgn een meer prijsje

jochen_b

Legacy Member
hmm daar moet ik dan toch eens over nadenken, want Wetteren ligt niet bepaald naast de deur hier. :)
Ik wacht liever nog even af dus...

Olivier_Twister

Legacy Member
jochen_b zei:
hmm daar moet ik dan toch eens over nadenken, want Wetteren ligt niet bepaald naast de deur hier. :)
Ik wacht liever nog even af dus...

in slechtste geval kom ik erom...
in iedergeval een bod van 200 euro

jochen_b

Legacy Member
Voor die prijs ben ik sowieso akkoord, maar mijn voorkeur gaat dus inderdaad uit naar afhaling.
Deze set is toch populair genoeg om uiteindelijk wel verkocht te raken lijkt me dus ik ga liever niet 3uur rondrijden, sorry daarvoor.

bollie69

Legacy Member
Voor €200 wil ik er achterkomen, pm me voor verdere afhandeling.

jochen_b

Legacy Member
Ik heb nu 4 reacties van mensen die hem wel willen hebben voor 200. Ik stel voor dat jullie me een pm sturen wanneer ophaling mogelijk zou zijn. De eerste is de gelukkige, ik houd jullie natuurlijk op de hoogte.

Ik kan iedere werkdag vanaf 17u30 tot... en in het weekend in vrijwel alles mogelijk. Ik hoor het dus wel?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan