Archief - Logitech Z-680 Speaker System

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babe

Legacy Member
Hey

Bij deze ga ik mijn speakerssysteem vernieuwen. Momenteel gebruik ik de Logitech Z-680. Deze wordt dan ook te koop gesteld.

Reviews zijn te vinden op:

http://www.hothardware.com/articles/Logitech_Z680_51_Channel_Speaker_System/
http://reviews.digitaltrends.com/review38.html
http://www.techtastic.ca/reviews4/z680-3.html
...

Verkeert in goede staat!

Beginbod op 175
Meeneem 225

Grtz

Babe


Specificaties
___________


home theater sound:

true dolby digital and dts 5.1 surround sound with built-in hardware decoding
dolby pro logic® ii decoding creates a 5.1 soundfield from two-channel sound sources
thx® certification ensures top sound quality
connects to playstation®2, xbox™, dvd players, satellite receivers, pc sound cards, and more to deliver immersive gaming and movie experiences
home-stereo style connectors use standard gauge speaker wire
four stylish satellites stand on desk or mount on wall to provide smooth mid and high frequencies
center channel speaker rests on your monitor, on your desk, or mounted on the wall
magnetic shielding in speakers protects your equipment
internal power supply eliminates bulky wall adapters
removable cloth grills on satellites deliver improved sound and variable aesthetics
wireless remote control, batteries included
uses regular stereo speaker wire (included)
two-year limited warranty

specifications:

total output power: 505 watts rms
subwoofer power output: 188 watts rms
satellite speaker power output: 317 watts rms (62 watts rms per channel for satellites; 69 watts rms for center channel)
total peak power: 1000 watts
maximum spl: 114 db
system frequency response: 35hz - 20khz
input impedance: 10,000 ohms
shielded satellites for use near video monitors

source inputs:

(1) digital optical for dvd or cd player, playstation 2, xbox*, or pc sound card (requires optical cable, sold separately)
(1) digital coaxial for dvd or cd player, or pc sound card (requires coaxial cable, sold separately)
(1) 6-channel direct (3 stereo-mini connectors) for 2-, 4-, or 6-channel pc sound cards
(1) analog stereo-mini for portable cd, mp3, or minidisc® player
Reply With Quote


Ik behoud me het recht niet te verkopen indien het bod niet aanstaat...

Grtz

Babe

Scuzzy47

Legacy Member
Ik lees in één van de reviews, dat als het volume niet te hoog staat, er ruis/ander geluid zich vormt op de speakers en dat dit zou zijn opgelost in de Z-5500, wat zijn jouw persoonlijke ervaringen hiermee?
En waarom update je? Wanneer heb je hem aangekocht?

Indien jij me met 100% zekerheid kan zeggen dat er zich geen ruis vormt, plaats ik een bod van 150 euro...

Babe

Legacy Member
hey

dat is inderdaad zo maar dat is amper hoorbaar. Die 'bug' is dan ook bij vele setjes aanwezig. Update is voorzien omdat ik naar een draadloos setje wil overstappen kwestie van gemakkelijkheid. Aangekocht kan ik niet direct zeggen want ben niet thuis maar wil het wel eens opzoeken...

voor 150 gaat ie trouwens niet weg... Is een zalig setje !

Icanus

Legacy Member
kwil u niet ontmoedigen, maar ik heb hier een paar maand terug een z5400 gekocht voor 120 euro...

lobotomy

Legacy Member
€175 hiero, onder voorbehoud (tis ne maat, en kmoet het zeker wete, kwil geen - itrader!) kan morge kome afhale, denk ik

Babe

Legacy Member
morgenavond (desnoods namiddag) wordt einde van het bieden of er moest meerprijs geboden worden.

Mogelijkheid tot afhalen elke dag na 20u (ben laat thuis van werk)

Grtz

Babe
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan