NightMare xXx
Legacy Member
Ik verkoop mijn Logitech x-540 wegens overbodig.
Heb onlangs een homecinema gekocht via het forum.
De kwaliteit van deze speakers is zeer hoog.
Alles is erbij, compleet in de doos.
Aangezien ik geen foto's kan maken, heb ik maar een filmpje gemaakt:
Video - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
(Sorry voor de slechte kwaliteit
)
Mag weg vanaf 40euro.
Heb onlangs een homecinema gekocht via het forum.
De kwaliteit van deze speakers is zeer hoog.
Alles is erbij, compleet in de doos.
Aangezien ik geen foto's kan maken, heb ik maar een filmpje gemaakt:
Video - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
(Sorry voor de slechte kwaliteit
)Mag weg vanaf 40euro.