Archief - Logitech Noise Cancelling Headphones

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mee

Legacy Member
Het gaat dus over deze koptelefoon.
Ooit in een zotte bui gekocht, maar omdat ik hem nooit gebruik (ik moet voor niemand stil zijn hier ;)) vind ik het zonde om zo'n redelijk dure koptelefoon in huis te houden.

Hij is maximaal 5 keer ofzo gebruikt geweest, telkens op een proper kopje ;).

Alles zit er nog bij: draagdoos, kabel, vliegtuigstekker, batterij,...

Ik weet niet hoeveel ik hier nog voor zou kunnen krijgen, maar ik zou er toch nog graag €40 (?) voor krijgen?

Skyscraper

Legacy Member
Benner wel in geintresseerd.
Komt ge soms in buurt van gent?

Mee

Legacy Member
Optec zei:
en werkt die noise suppression ook effectief ??
Zeker, maar alleen met repititieve geluiden (auto op snelweg, vliegtuig, trein),...
Pratende mensen enzo zult ge dus wel nog horen, hoewel ook zonder de noise cancelling de koptelefoon zoiezo al weinig geluid doorlaat.

Fishie

Legacy Member
Is het mogelijk om vandaag nog af te spreken in een treinstation(Sint Niklaas is het makelijkst voor mij)
Indien ja bied ik je 40Euro.

Of MSN me even(check je PM)

Skyscraper

Legacy Member
Ik ben hier dus nog altijd in geintresseerd, dus als fishie zijn bod wordt aanvaard wil ik hier gerust nog overbieden.

Mee

Legacy Member
Fishie zei:
Is het mogelijk om vandaag nog af te spreken in een treinstation(Sint Niklaas is het makelijkst voor mij)
Indien ja bied ik je 40Euro.

Of MSN me even(check je PM)
Dat is een beetje ver voor mij ;).
Ik stuur het op, je mag het komen halen of ik kom het brengen in een straal van 20km (Sint Niklaas is veel te ver voor mij).

Fishie

Legacy Member
Hmm, laat de andere twee dan maar bieden(ik denk dat je dan nog meer kan krijgen dan 40€), toch bedankt.

Mee

Legacy Member
Berter zei:
Bod van 35 euro incl.
Momenteel loopt deze ook op eBay met een minimum van €40 (d.i. zonder verzendingskosten). Als er niemand op biedt zal ik uw bod in overweging nemen...

Skyscraper

Legacy Member
Uhm.
Volgens mij moogt ge niet dingen op ebay zetten & hier verkopen..
'k had hier het hoogste bod?

'k vind u manier van zaken doen maar raar.

GaMe®

Legacy Member
Mee zei:
Momenteel loopt deze ook op eBay met een minimum van €40 (d.i. zonder verzendingskosten). Als er niemand op biedt zal ik uw bod in overweging nemen...

Lees de regels eens:
23.) Koppelverkopen met Ebay zijn niet toegelaten !

Reported!

schep

Legacy Member
dan zal ik deze maar sluiten, aangezien ge toch op ebay verkoopt.
zet hier dan minprijs en wacht boden af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan