Mee
Legacy Member
Het gaat dus over deze koptelefoon.
Ooit in een zotte bui gekocht, maar omdat ik hem nooit gebruik (ik moet voor niemand stil zijn hier
) vind ik het zonde om zo'n redelijk dure koptelefoon in huis te houden.
Hij is maximaal 5 keer ofzo gebruikt geweest, telkens op een proper kopje
.
Alles zit er nog bij: draagdoos, kabel, vliegtuigstekker, batterij,...
Ik weet niet hoeveel ik hier nog voor zou kunnen krijgen, maar ik zou er toch nog graag €40 (?) voor krijgen?
Ooit in een zotte bui gekocht, maar omdat ik hem nooit gebruik (ik moet voor niemand stil zijn hier
) vind ik het zonde om zo'n redelijk dure koptelefoon in huis te houden.Hij is maximaal 5 keer ofzo gebruikt geweest, telkens op een proper kopje
.Alles zit er nog bij: draagdoos, kabel, vliegtuigstekker, batterij,...
Ik weet niet hoeveel ik hier nog voor zou kunnen krijgen, maar ik zou er toch nog graag €40 (?) voor krijgen?